چری آریزو6 اکسلنت

خرید بهترین لاستیک برای چری آریزو6 اکسلنت

مشخصات چری آریزو 6 اکسلنت

چری آریزو 6 یکی از سدان‌های نیمه لوکس شرکت چری است که در سال 2018 میلادی در نمایشگاه خودروی پکن با نام آریزو GX  معرفی شد.  آریزو ۶ بر پایه پلتفرم مشترک با آریزو ۵، یعنی پلتفرم M1X بنا شده است. شرکت مدیران خودرو به عنوان شریک اصلی چری در ایران، سدان آریزو 6 را در سال 1398 تنها در تیپ اکسلنت تولید و عرضه کرد. نسخه فیس‌لیفت این خودرو یعنی آریزو ۶ پرو با نشان فونیکس در سال 1401 به جای آریزو 6 روی خط مونتاژ مدیران خودرو قرار گرفت.

چری آریزو 6 اکسلنت از همان پیشرانه آریزو 5  با گیربکس CVT بهره می برد. البته گیربکس تیپ‌ترونیک 7 دنده آریزو 5 توربو در آریزو 6 به تیپ ترونیک 9 دنده ارتقا یافته که به شتاب بیشتر آریزو 6 منجر شده است.

چری آریزو 6 اکسلنت مجهز به پیشرانه  1.5 لیتری توربو با ۴ سیلندر ۱۶ سوپاپ است. این پیشرانه توانایی تولید 147 اسب بخار قدرت و 210 نیوتن متر گشتاور را دارد. حداکثر سرعت  و شتاب صفر تا صد آن، به ترتیب  210 کیلومتر بر ساعت و  9 ثانیه است. مصرف سوخت ترکیبی آن در هر صد کیلومتر به 6.4  لیتر می رسد. از امکانات و تجهیزات آریزو 6 اکسلنت می توان به 6 عدد کیسه هوا، نمایشگر 7 اینچی صفحه کیلومتر، نمایش خطوط کمکی پارک با حرکت فرمان، سیستم صوتی و تصویری به همراه مانیتور نه اینچی و شش بلندگو، کروز کنترل، سیستم نظارت فشار باد تایرها ، آینه های جانبی برقی ، پنل روشنایی روی درب، سانروف ، مسیریاب ماهواره ای ، سیستم ورود و استارت بدون کلید ، چراغ های روشنایی در روز، سیستم تهویه مطبوع دیجیتال، فرمان برقی، دوربین ۳۶۰، دوربین دینامیک دید عقب و سنسور پارک، گرم‌کن آینه‌های جانبی و صندلی‌های جلو، ترمز پارک برقی و سیستم کمک ترمز در سربالایی (اتوهولد) اشاره کرد.

 

خرید و فروش لاستیک مناسب چری آریزو 6 اکسلنت

در هنگام خرید لاستیک جدید دانستن سایز مناسب لاستیک،  نحوه رانندگی و جاده محل تردد بسیار حائز اهمیت است. امروزه لاستیک مناسب آریزو 6 اکسلنت در برندهای مختلف در بازار عرضه می شود. قیمت لاستیک آریزو 6 اکسلنت بسته به کیفیت ساخت، کاربری و داخلی یا خارجی بودن متفاوت است. ما در همپالاستیک با به روز نگه داشتن قیمت لاستیک و تهیه و عرضه لاستیک از منابع معتبر تلاش می کنیم تا خریدی مطمئن با بهترین قیمت را برای شما ارائه کنیم. سایز لاستیک مناسب آریزو 6 اکسلنت  205/50R17   است که در انواع برندهای ایرانی و خارجی از قبیل یزد تایر، فالکن، دانلوپ، مکسس، یوکوهاما و ... تولید و عرضه می شود. ما در همپالاستیک مجموعه متنوعی از این تایرها را برای پوشش کامل نیاز خودرو و بودجه شما گرد هم آوردیم. شما امکان مقایسه مشخصات این تایرها و استفاده از مشاوره رایگان تیم ما را دارید تا بهترین لاستیک آریزو 6 اکسلنت را برای خودروی خود انتخاب کنید.  تضمین به روز بودن لاستیک، بهترین قیمت و ارسال سریع مشخصه ما در همپالاستیک است.

2,000,000 تومان
 
3,750,000 تومان
 
7,350,000 تومان
 
5,100,000 تومان
 
5,250,000 تومان
 
6,850,000 تومان
 
3,750,000 تومان