فونیکس آریزو6 پرو

خرید بهترین لاستیک برای فونیکس آریزو6 پرو

مشخصات فونیکس آریزو 6 پرو

فونیکس آریزو ۶ پرو سدان لوکسی است که از نظر پیشرانه با چری تیگو ۷ یکسان است اما از نظر گیربکس متفاوت است و به جعبه دنده CVT مجهز شده است. این خودرو سال 1401 روی خط مونتاژ مدیران خودرو جایگزین چری آریزو 6 اکسلنت شد. فونیکس آریزو ۶ پرو در طراحی نمای بیرونی و داخلی پیشرفت قابل توجهی کرده و خود را به خودروهای روز کره‌ای و دیگر محصولات معروف دنیا نزدیک‌تر کرده است. این خودرو دارای 5 سال یا ۱۵۰ هزار کیلومتر گارانتی به همراه ۲ سال سرویس رایگان از سوی مدیران خودرو است.

فونیکس آریزو 6 پرو مجهز به همان پیشرانه  1.5 لیتری توربو با ۴ سیلندر ۱۶ سوپاپ موجود در آریزو 5 توربو است. این پیشرانه توانایی تولید 147 اسب بخار قدرت و 210 نیوتن متر گشتاور را دارد. حداکثر سرعت  و شتاب صفر تا صد آن، به ترتیب  210 کیلومتر بر ساعت و  9 ثانیه است. مصرف سوخت ترکیبی آن در هر صد کیلومتر به 6.9  لیتر می رسد.  امکانات و تجهیزات فونیکس آریزو 6 پرو شامل 6 عدد کیسه هوا، سیستم ضد سرقت ایموبلایزر، سیستم هشدار دهنده باز ماندن درب های خودرو، کمربند ایمنی ۳ نقطه ای برای تمام سرنشینان، سیستم ورود و خروج و استارت بدون کلید، فرمان برقی، غربیلک فرمان ۳ شاخه دارای روکش چرمی و مجهز به کلید های کنترلی چند منظوره، دارای سیستم تهویه مطبوع دوگانه اتوماتیک با پنل لمسی، خروجی مجزای تهویه برای سرنشینان عقب،  ۶ بلندگو به همراه ساب ووفر، مانیتور مولتی مدیای ۹ اینچی با قابلیت موبایل مپینگ ، رهیاب و GPS ، صفحه نمایش TFT  سه و نیم اینچی درون صفحه کیلومتر، صندلی های مجهز به روکش چرم دارای تنظیم دستی (6 جهته راننده)، مجهز به روکش چرمی ، قابلیت تا شدن صندلی عقب، دارای سیستم ترمز کمکی BA، سانروف، سیستم کنترل پایداری خودرو ESP ، سیستم کنترل کشش TCS، هر ۴ چرخ دیسک مجهز به ترمز ضد قفل ABS و توزیع الکترونیکی نیروی ترمز EBD است.

 

خرید و فروش لاستیک مناسب فونیکس آریزو 6 پرو

در هنگام خرید لاستیک جدید دانستن سایز مناسب لاستیک،  نحوه رانندگی و جاده محل تردد بسیار حائز اهمیت است. امروزه لاستیک مناسب فونیکس آریزو 6 پرو در برندهای مختلف در بازار عرضه می شود. قیمت لاستیک فونیکس آریزو 6 پرو بسته به کیفیت ساخت، کاربری و داخلی یا خارجی بودن متفاوت است. ما در همپالاستیک با به روز نگه داشتن قیمت لاستیک و تهیه و عرضه لاستیک از منابع معتبر تلاش می کنیم تا خریدی مطمئن با بهترین قیمت را برای شما ارائه کنیم. سایز لاستیک مناسب فونیکس آریزو 6 پرو205/50R17 است که در انواع برندهای ایرانی و خارجی از قبیل یزد تایر، فالکن، دانلوپ، مکسس، یوکوهاما و ... تولید و عرضه می شود. ما در همپالاستیک مجموعه متنوعی از این تایرها را برای پوشش کامل نیاز خودرو و بودجه شما گرد هم آوردیم. شما امکان مقایسه مشخصات این تایرها و استفاده از مشاوره رایگان تیم ما را دارید تا بهترین لاستیک آریزو 6 پرو را برای خودروی خود انتخاب کنید.  تضمین به روز بودن لاستیک، بهترین قیمت و ارسال سریع مشخصه ما در همپالاستیک است.

2,000,000 تومان
 
3,750,000 تومان
 
7,350,000 تومان
 
5,100,000 تومان
 
5,250,000 تومان
 
6,850,000 تومان
 
3,750,000 تومان