چری آریزو 5TE اتوماتیک اکسلنت توربو

خرید بهترین لاستیک برای چری آریزو 5TE اتوماتیک اکسلنت توربو

مشخصات چری آریزو 5 توربو TE 

آریزو ۵ یکی از سدان‌های جمع و جور شرکت چری است که  از تابستان 1395 راهی بازار کشورمان شد. این خودرو در دو تیپ  اکسلنت (فول) و لاکچری عرضه شد که تیپ آریزو 5 اکسلنت فقط با گیربکس اتوماتیک و سطح آپشن‌های رفاهی بیشتر و مدل لاکچری با سطح آپشن‌های رفاهی کمتر با قابلیت انتخاب میان دو تیپ آریزو 5  دنده ای یا  آریزو 5 لاکچری اتوماتیک CVT  عرضه شد. نسخه اتوماتیک آریزو ضعف در شتابگیری داشت، از این رو حدود یک سال پس از عرضه نمونه تنفس طبیعی آریزو ۵، مدیران خودرو نمونه توربو این خودرو را تحت عنوان تریم TE (پیشرانه مشترک با تیگو ۷) روانه بازار کرد.

چری آریزو 5 توربو TE که بین سالهای 1396 تا 1399 تولید می شد، مجهز به پیشرانه  1.5 لیتری  توربوشارژ با ۴ سیلندر ۱۶ سوپاپ است. این پیشرانه توانایی تولید 147 اسب بخار قدرت و 210 نیوتن متر گشتاور را دارد. حداکثر سرعت  و شتاب صفر تا صد آن، به ترتیب  190 کیلومتر بر ساعت و9.8    ثانیه است. مصرف سوخت ترکیبی آن در هر صد کیلومتر به 6.9  لیتر می رسد. امکانات و تجهیزات خودرو شامل  6 کیسه هوا برای سرنشینان جلو، جانبی و پرده ای، سیستم ضد سرقت ایموبیلایزر، سیستم استارت بدون کلید و هشدار دهنده ورود، چراغ‌های جلو هالوژن ، دیلایت ، سیستم چراغ بدرقه، رادیو پخش با قابلیت پشتیبانی MP3 ، پورت USB ،دکمه‌های کنترل کننده مولتی مدیا بر روی فرمان، دوربین دید عقب، صفحه نمایش 7 اینچی، آینه‌های برقی مجهز به گرمکن، روکش چرمی صندلی و فرمان، صندلی راننده 6 حالته دستی، صندلی سرنشین جلو 4 حالته دستی،  صندلی‌های عقب یک تکه تاشونده، تهویه اتوماتیک، شیشه‎های برقی، سانروف، نمایش میزان باد لاستیک‌ها، سیستم‌های ترمز      ABS – EBD – ESP – ASR – HHC –EBA – DTC – EPB  

 

خرید و فروش لاستیک مناسب چری آریزو 5 توربو TE

در هنگام خرید لاستیک جدید دانستن سایز مناسب لاستیک،  نحوه رانندگی و جاده محل تردد بسیار حائز اهمیت است. امروزه لاستیک مناسب چری آریزو 5 توربو TE در برندهای مختلف در بازار عرضه می شود. قیمت لاستیک چری آریزو 5 توربو TE بسته به کیفیت ساخت، کاربری و داخلی یا خارجی بودن متفاوت است. ما در همپالاستیک با به روز نگه داشتن قیمت لاستیک  و خرید لاستیک از منابع معتبر تلاش می کنیم تا خریدی مطمئن با بهترین قیمت را برای شما ارائه کنیم. سایز لاستیک مناسب چری آریزو 5 توربو TE اکسلنت  205/50R17 است که در انواع برندهای ایرانی و خارجی از قبیل یزد تایر، دانلوپ، مکسس، هانکوک و ... تولید و عرضه می شود. ما در همپالاستیک مجموعه متنوعی از این تایرها را برای پوشش کامل نیاز خودرو و بودجه شما گرد هم آوردیم. شما امکان مقایسه مشخصات این تایرها و استفاده از مشاوره رایگان تیم ما را دارید تا بهترین لاستیک چری آریزو 5 توربو TE را برای خودروی خود انتخاب کنید.  تضمین به روز بودن لاستیک، بهترین قیمت و ارسال سریع مشخصه ما در همپالاستیک است.

2,000,000 تومان
 
3,750,000 تومان
 
7,350,000 تومان
 
5,100,000 تومان
 
5,250,000 تومان
 
6,850,000 تومان
 
3,750,000 تومان