هیوندای النترا اسپرت

خرید بهترین لاستیک برای هیوندای النترا اسپرت

مشخصات النترا اسپرت

تولید نسل جدید (ششم) النترا از سال 2015 و به‌عنوان مدل 2016 آغاز شد اما نخستین سری وارداتی آن با مدل 2017 به ایران آمد. این خودرو در تیپ های لیمیتد، اسپرت، ولیو  و SE در بازار خودروهای دست دوم موجود است. ین شرکت، هیوندای النترا مدل 2017 تیپ اسپرت را برای کسانی که علاقه به سرعت و شتاب بیشتر دارند، درنظر گرفته است. تجهیزات این مدل مطابق با تیپ لیمیتد بوده و علاه بر آن، امکان تجهیز به یک موتور 1.6 لیتری چهارسیلندر DOHC مجهز به توربوشارژر را دارد.

 پیشرانه النترا اسپرت مدل 2017 بسیار قدرتمند بوده و می‌تواند 201 اسب بخار قدرت و 264 نیوتن متر گشتاور تولید کند. نیروی این موتور با کمک یک گیربکس 7 دنده اتومات به چرخ‌های جلو ارسال می شود. شتاب صفر تا صد کیلومتر و حداکثر سرعت هیوندای النترا معادل 7.4   ثانیه و 201 کیلومتر بر ساعت است. این خودرو در سیکل ترکیبی مصرف سوختی معادل 7.5 لیتر در هر 100 کیلومتر دارد. از امکانات و تجهیزات هیوندای النترا اسپرت علاوه بر آپشن تیپ های قبلی شامل سیستم تعلیق مستقل در بخش عقبی، کمک فنرها و سیستم فرمان و تعلیق اسپرت، رینگ های ۱۸ اینچی آلیاژی اسپرت، آیینه‌های جانبی مجهز به چراغ راهنما، زه های با پوشش به رنگ کروم، چراغ های عقبی مجهز به لامپ‌های LED،چراغ های جلویی مجهز به لامپ‌های زنون، پوشش چرمی صندلی‌ها، صندلی‌های جلویی اسپرت با خط دوخت‌های قرمز رنگ، غربیلک فرمان اسپرت با بخش پایینی مسطح به شکل حرف D لاتین، دو پورت USB با قابلیت شارژ کردن، پشت آمپر با طراحی متفاوت و اسپرت اشاره کرد.

 

 

خرید لاستیک مناسب هیوندای النترا  اسپرت با قیمت عمده فروشی

لاستیک خودرو یکی از مهمترین بخش های آن به شمار میاید، چرا که تنها نقطه تماس خودرو با جاده است و نقش اساسی در هندلینگ و کیفیت سواری دارد. خرید لاستیک مناسب، سرمایه گذاری ارزشمند برای حفظ سلامت خودرو و سرنشینان است.

 امروزه خرید اینترنتی لاستیک با مزایای فراوانی که دارد، جایگاه مناسبی در جامعه یافته است. خرید تایر  از فروشگاهی معتبر و با قیمت عمده فروشی را باید در خرید اینترنتی لاستیک در نظر بگیرید. قیمت روز لاستیک هیوندای النترا اسپرت با توجه به نوسانات ارزی بازار متغییر است و بسیاری فروشگاهها از دادن قیمت روز تایر هیوندای النترا اسپرت در سایت خود امتناع می کنند. تیم پرتلاش همپالاستیک با خرید لاستیک بدون واسطه، قیمت روز لاستیک هیوندای النترا اسپرت را در اختیار شما قرار می دهد تا مطمئن خرید کنید.

در هنگام خرید لاستیک جدید دانستن سایز مناسب لاستیک هیوندای النترا اسپرت، کیفیت لاستیک و جاده محل تردد بسیار حائز اهمیت است. امروزه لاستیک مناسب هیوندای النترا اسپرت در برندهای مختلف در بازار عرضه می شود. قیمت لاستیک هیوندای النترا بسته به کیفیت ساخت، کاربری و داخلی یا خارجی بودن متفاوت است. ما در همپالاستیک با به روز نگه داشتن قیمت لاستیک و فروش لاستیک با قیمت عمده فروشی تلاش می کنیم تا امکان خرید لاستیک با کف قیمتی را برای شما فراهم کنیم. لاستیک فابریک هیوندای النترا اسپرت سایز  225/40R18  است. ما در همپالاستیک با تنوع بی نظیر در محصولات، لاستیک مناسب هیوندای النترا اسپرت را در انواع برندهای ایرانی و خارجی از قبیل بارز، کویرتایر، گلدستون و ... عرضه می کنیم.

ما مجموعه متنوعی از این تایرها را برای پوشش کامل نیاز خودرو و بودجه شما گرد هم آوردیم. شما امکان مقایسه مشخصات این تایرها و استفاده از مشاوره رایگان تیم همپالاستیک را دارید تا بهترین لاستیک هیوندای النترا اسپرت را برای خودروی خود انتخاب کنید. متقاضیان خرید لاستیک هیوندای النترا اسپرت با مراجعه به سایت فروشگاه همپالاستیک می توانند به صورت آنلاین و باخدماتی از قبیل پرداخت در محل، گارانتی تضمین کیفیت، ضمانت نامه اصالت کالا و امکان تست 7 روزه از سراسر کشور با ارزان ترین قیمت خریداری نمایند و در کوتاه ترین زمان ممکن تحویل بگیرند.

4,500,000 تومان
 
7,250,000 تومان
 
6,400,000 تومان
 
14,500,000 تومان
 
3,000,000 تومان
 
3,000,000 تومان
 
3,350,000 تومان
 
2,950,000 تومان
 
3,200,000 تومان
 
2,450,000 تومان
 
7,100,000 تومان