هیوندای النترا لیمیتد

خرید بهترین لاستیک برای هیوندای النترا لیمیتد

مشخصات هیوندای النترا لیمیتد

هیوندای النترا نسل در نسل‌های پنجم و ششم به بازار کشور رسید و حتی نسل ششم آن مدت زمانی کوتاه توسط کرمان موتور به تولید شد. هیوندای النترا نسل پنجم از سال 2011 تا 2016 در بازار عرضه شد. این خودرو در تیپ های SE, Value Edition, Sport, Limited در بازار خودروهای دست دوم موجود است. تیپ پایه آن، النترا SE است که دارای طراحی زیبا و کابین مدرن است و به دو صورت گیربکس دستی و اتومات، موجود است.

هیوندای النترا لیمیتد با یک موتور 4 سیلندر 2 لیتری عرضه شد. این موتور تنفس طبیعی می‌تواند 153 اسب بخار قدرت و 195 نیوتن متر گشتاور تولید کند. نیروی این موتور با کمک یک گیربکس 6 دنده اتومات به چرخ‌های جلو ارسال می شود. شتاب صفر تا صد کیلومتر و حداکثر سرعت هیوندای النترا معادل  9.6 ثانیه و 205 کیلومتر بر ساعت است. این خودرو در سیکل ترکیبی مصرف سوختی معادل 7.5 لیتر در هر 100 کیلومتر دارد. از امکانات و تجهیزات هیوندای النترا لیمیتد علاوه بر امکانات تیپ Value می توان رینگ‌های 17 اینچی آلیاژی، تزئینات به رنگ کروم بر روی بدنه، چراغ‌های جلویی تطبیقی مجهز به لامپ‌های زنون، چراغ‌های عقبی مجهز به لامپ‌های LED، پوشش چرمی ابزار و ادوات درون کابین، صندلی راننده با قابلیت تنظیم به صورت الکتریکی، سیستم اختصاصی ارتباطی شرکت هیوندای با نام Blue Link و یک خروجی USB برای شارژ کردن گوشی‌های هوشمند و تبلت‌ها اشاره کرد.

 

خرید لاستیک مناسب هیوندای النترا  لیمیتد با قیمت عمده فروشی

لاستیک خودرو یکی از مهمترین بخش های آن به شمار میاید، چرا که تنها نقطه تماس خودرو با جاده است و نقش اساسی در هندلینگ و کیفیت سواری دارد. خرید لاستیک مناسب، سرمایه گذاری ارزشمند برای حفظ سلامت خودرو و سرنشینان است.

 امروزه خرید اینترنتی لاستیک با مزایای فراوانی که دارد، جایگاه مناسبی در جامعه یافته است. خرید تایر  از فروشگاهی معتبر و با قیمت عمده فروشی را باید در خرید اینترنتی لاستیک در نظر بگیرید. قیمت روز لاستیک هیوندای النترا لیمیتد با توجه به نوسانات ارزی بازار متغییر است و بسیاری فروشگاهها از دادن قیمت روز تایر هیوندای النترا لیمیتد در سایت خود امتناع می کنند. تیم پرتلاش همپالاستیک با خرید لاستیک بدون واسطه، قیمت روز لاستیک هیوندای النترا لیمیتد را در اختیار شما قرار می دهد تا مطمئن خرید کنید.

در هنگام خرید لاستیک جدید دانستن سایز مناسب لاستیک هیوندای النترا لیمیتد، کیفیت لاستیک و جاده محل تردد بسیار حائز اهمیت است. امروزه لاستیک مناسب هیوندای النترا لیمیتد در برندهای مختلف در بازار عرضه می شود. قیمت لاستیک هیوندای النترا بسته به کیفیت ساخت، کاربری و داخلی یا خارجی بودن متفاوت است. ما در همپالاستیک با به روز نگه داشتن قیمت لاستیک و فروش لاستیک با قیمت عمده فروشی تلاش می کنیم تا امکان خرید لاستیک با کف قیمتی را برای شما فراهم کنیم. لاستیک فابریک هیوندای النترا لیمیتد سایز  215/45R17  است. ما در همپالاستیک با تنوع بی نظیر در محصولات، لاستیک مناسب هیوندای النترا را در انواع برندهای ایرانی و خارجی از قبیل بارز، کویرتایر، گلدستون و ... عرضه می کنیم.

ما مجموعه متنوعی از این تایرها را برای پوشش کامل نیاز خودرو و بودجه شما گرد هم آوردیم. شما امکان مقایسه مشخصات این تایرها و استفاده از مشاوره رایگان تیم همپالاستیک را دارید تا بهترین لاستیک هیوندای النترا لیمیتد را برای خودروی خود انتخاب کنید. متقاضیان خرید لاستیک هیوندای النترا لیمیتد با مراجعه به سایت فروشگاه همپالاستیک می توانند به صورت آنلاین و باخدماتی از قبیل پرداخت در محل، گارانتی تضمین کیفیت، ضمانت نامه اصالت کالا و امکان تست 7 روزه از سراسر کشور با ارزان ترین قیمت خریداری نمایند و در کوتاه ترین زمان ممکن تحویل بگیرند.

2,850,000 تومان
 
2,750,000 تومان
 
5,300,000 تومان
 
3,750,000 تومان
 
4,300,000 تومان
 
4,400,000 تومان
 
3,350,000 تومان
 
5,250,000 تومان
 
4,150,000 تومان
 
4,650,000 تومان
 
2,650,000 تومان
 
3,200,000 تومان