دیگنیتی پرستیژ اتوماتیک

خرید بهترین لاستیک برای دیگنیتی پرستیژ اتوماتیک

مشخصات دیگنیتی پرستیژ

دیگنیتی یک کراس‌اوور کوپه مونتاژی است که اولین بار در سال ۱۴۰۰ توسط بهمن موتور با عنوان دیگنیتی پرایم به دست مشتریان رسید. تا قبل از عرضه دیگنیتی تنها خودرویی که دارای بدنه کراس‌اوور کوپه بود؛ بی ام و X6 بود. بهمن موتور در نمایشگاه خودرو تهران ۱۴۰۱ تیپ و فیس‌لیفت جدیدی از این خودرو را با نام دیگنیتی پرستیژ رونمایی کرد که علاوه بر تغییرات ظاهری، مشخصات فنی آن هم تغییر کرد.

دیگنیتی پرستیژ با پیشرانه 2 لیتری توربو مجهز سیستم تزریق مستقیم سوخت (GDI)، با حداکثر قدرت 228 اسب بخار و حداکثر گشتاور 355 نیوتن‌متر، تبدیل به قوی‌ترین خودرو مونتاژی حال حاضر بازار ایران شده است. این پیشرانه با اتصال به یک گیربکس 6 سرعته اتوماتیک، نیروی خود را به محور جلو دیگنیتی پرستیژ منتقل می‌کند. حداکثر سرعت و شتاب صفر تا صد آن به ترتیب 180 کیلومتر در ساعت و 10.5 ثانیه است. مصرف سوخت ترکیبی آن در هر صد کیلومتر 8.3 لیتر است. از امکانات رفاهی و تجهیزات دیگنیتی پرستیژ می توان به ترمزهای چهارچرخ دیسکی مجهز به ABS و EBD، ترمز کمکی BA، سیستم‌های کنترل کشش و پایداری ESP, EBA, TCS, HA، ترمز پارک برقی EPB، اتوهلد، کنترل حرکت در سربالایی HHC و سراشیبی HDC، ایربگ‌های راننده، سرنشین جلو و جانبی، دوربین ثبت وقایع، امکان انتخاب حالت‌های مختلف رانندگی (استاندارد، اقتصادی و اسپرت)، سامانه پایش فشار باد تایرها TPMS، ورود و استارت بدون کلید، سقف پانوراما مجهز به سانروف برقی، کروزکنترل، درب صندوق الکتریکی، چراغ‌های LED، سنسور پارک، دوربین 360 درجه، خطوط راهنمای پارک برای دوربین دنده عقب، روکش‌های چرمی، سیستم مولتی‌مدیا با نمایشگر 10.25 اینچی، رهیاب ماهواره‌ای، بلوتوث، 3 عدد خروجی 12 ولت، 2 عدد خروجی USB، تنظیم ارتفاع نور چراغ‌های جلو از داخل، چراغ‌های روشنایی در روز، چراغ مشایعت، تهویه مطبوع اتوماتیک با پنل لمسی و دریچه جداگانه برای سرنشینان عقب، سنسورهای نور و باران، آینه الکتروکرومیک، شیشه‌ها و آینه‌های برقی، صندلی برقی راننده و سرنشین کناری (برای راننده تنظیم در 10 جهت و شاگرد در 4 جهت)، صندلی تاشو عقب، شارژر بی‌سیم (Wireless)، نورپردازی داخلی در 7 رنگ و پشت‌آمپر دیجیتال، سیستم صوتی پایونیر با آمپلی فایر مجزا، نورپردازی داخلی و پشت‌آمپر دیجیتال اشاره کرد.

 

خرید لاستیک مناسب دیگنیتی پرستیژ با قیمت عمده فروشی

لاستیک خودرو یکی از مهمترین بخش های آن به شمار میاید، چرا که تنها نقطه تماس خودرو با جاده است و نقش اساسی در هندلینگ و کیفیت سواری دارد. خرید لاستیک مناسب، سرمایه گذاری ارزشمند برای حفظ سلامت خودرو و سرنشینان است.

 امروزه خرید اینترنتی لاستیک با مزایای فراوانی که دارد، جایگاه مناسبی در جامعه یافته است. خرید تایر  از فروشگاهی معتبر و با قیمت عمده فروشی را باید در خرید اینترنتی لاستیک در نظر بگیرید. قیمت روز لاستیک دیگنیتی پرستیژ با توجه به نوسانات ارزی بازار متغییر است و بسیاری فروشگاهها از دادن قیمت روز دیگنیتی پرستیژ در سایت خود امتناع می کنند. تیم پرتلاش همپالاستیک با خرید لاستیک بدون واسطه، قیمت روز لاستیک دیگنیتی پرستیژ را در اختیار شما قرار می دهد تا مطمئن خرید کنید.

در هنگام خرید لاستیک جدید دانستن سایز مناسب لاستیک دیگنیتی پرستیژ، کیفیت لاستیک و جاده محل تردد بسیار حائز اهمیت است. امروزه لاستیک مناسب دیگنیتی پرستیژ در برندهای مختلف در بازار عرضه می شود. قیمت لاستیک دیگنیتی پرستیژ بسته به کیفیت ساخت، کاربری و داخلی یا خارجی بودن متفاوت است. ما در همپالاستیک با به روز نگه داشتن قیمت لاستیک و فروش لاستیک با قیمت عمده فروشی تلاش می کنیم تا امکان خرید لاستیک با کف قیمتی را برای شما فراهم کنیم. دیگنیتی پرستیژ دارای رینگ 20 اینچی است. لاستیک فابریک دیگنیتی پرستیژ سایز  245/45R20  است. ما در همپالاستیک با تنوع بی نظیر در محصولات، لاستیک مناسب دیگنیتی پرستیژ را در انواع برندهای ایرانی و خارجی از قبیل یوکوهاما، سومیتومو، گودیر و ... عرضه می کنیم.

ما مجموعه متنوعی از این تایرها را برای پوشش کامل نیاز خودرو و بودجه شما گرد هم آوردیم. شما امکان مقایسه مشخصات این تایرها و استفاده از مشاوره رایگان تیم همپالاستیک را دارید تا بهترین لاستیک دیگنیتی پرستیژ را برای خودروی خود انتخاب کنید. متقاضیان خرید لاستیک دیگنیتی پرستیژ با مراجعه به سایت فروشگاه همپالاستیک می توانند به صورت آنلاین و باخدماتی از قبیل پرداخت در محل، گارانتی تضمین کیفیت، ضمانت نامه اصالت کالا و امکان تست 7 روزه از سراسر کشور با ارزان ترین قیمت خریداری نمایند و در کوتاه ترین زمان ممکن تحویل بگیرند.

8,800,000 تومان
 
4,700,000 تومان
 
7,500,000 تومان