دیگنیتی پرایم اتوماتیک

خرید بهترین لاستیک برای دیگنیتی پرایم اتوماتیک

مشخصات دیگنیتی پرایم

کراس‌اوور دیگنیتی محصول جدید گروه بهمن بوده که در حقیقت یک خودرو چینی به نام دانگ فنگ ix5 است که با نام دیگنیتی به بازار عرضه می‌شود. این محصول اولین خودروی SUV کوپه تولید داخل می باشد که در فاز اول تولید، ۲۰ درصد آن داخلی سازی شده است. طراحی داخلی و خارجی این خودرو اسپرت و بسیار جذاب است و سیستم های کنترل رانندگی همچون HAC ,HDC ,ESC و سیستم های ترمز ABS به همراه سیستم الکتریکی توزیع نیروی ترمز دیگنیتی را علاوه بر خودرویی زیبا به خودرویی ایمن نیز تبدیل کرده است. همچنین دیگنیتی با دو تریم داخلی مشکی و مارون به بازار عرضه می شود. از رقبای این خودرو در بازار ایران می توان به چری تیگو 7 اشاره کرد.

دیگنیتی پرایم، دارای پیشرانه 1.5  لیتری توربوشارژ، ۴ سیلندری است. این پیشرانه توانایی تولید حداکثر 148 اسب بخار قدرت و 220 نیوتن متر گشتاور را دارد. برای انتقال قدرت از گیربکس CVT مجهز به سیستم تیپ ترونیک استفاده شده است. حداکثر سرعت و شتاب صفر تا صد آن، به ترتیب 160 کیلومتر بر ساعت و 13  ثانیه است. مصرف سوخت ترکیبی آن در هر صد کیلومتر به 7.3 لیتر می رسد. این خودرو دارای استاندارد آلایندگی یورو 5 است. از امکانات رفاهی و تجهیزات ایمنی دیگنیتی پرایم می توان به کیسه هوای ایمنی جانبی و سرنشینان جلو، ترمز ضد قفل ABS به همراه سیستم الکتریکی توزیع نیروی ترمزی EBD، سیستم‌های کنترل کشش ATC و TRC و ASR و TCS، سیستم کمکی ترمز EVA -BA - BAS - EBA ، سیستم کنترل پایداری الکتریکی خودرو ESC ،سیستم کنترل حرکتی خودرو در سراشیبی، سیستم کمک حرکتی خودرو در سربالایی، سیستم هشدار برخورد از جلو، سیستم ضد سرقت ایموبلایزر، صندلی کودک ایزوفیکس، سیستم ترمز خودکار، کمربندهای ایمنی پیش کشنده، سیستم نظارت بر فشار باد لاستیک ها، چراغ های مخصوص روز، کمربندهای ایمنی پیش کشاننده صندلی های جلو، سیستم نمایش لحظه ای فشار باد تایرها TPMS ، فرمان چرمی و مجهز به کلیدهای دسترسی به سیستم مولتی مدیا، سان روف پانوراما دو قسمتی به همراه سیستم ایمنی برخورد با مانع ، درب الکتریکی صندوق عقب، دوربین عقب و .... اشاره کرد.

 

خرید و فروش لاستیک مناسب دیگنیتی پرایم

لاستیک خودرو یکی از مهمترین بخش های آن به شمار میاید، چرا که تنها نقطه تماس خودرو با جاده است و نقش اساسی در هندلینگ و کیفیت سواری دارد. خرید لاستیک مناسب، سرمایه گذاری ارزشمند برای حفظ سلامت خودرو و سرنشینان است.

 امروزه خرید اینترنتی لاستیک با مزایای فراوانی که دارد، جایگاه مناسبی در جامعه یافته است. خرید تایر  از فروشگاهی معتبر و مطمئن را باید در خرید اینترنتی لاستیک در نظر بگیرید. قیمت روز لاستیک دیگنیتی پرایم با توجه به نوسانات ارزی بازار متغییر است و بسیاری فروشگاهها از دادن قیمت به روز تایر دیگنیتی پرایم در سایت خود امتناع می کنند. تیم پرتلاش همپالاستیک، قیمت روز لاستیک دیگنیتی پرایم را در اختیار شما قرار می دهد تا مطمئن خرید کنید. ما با خرید لاستیک بدون واسطه، تلاش کردیم امکان خرید لاستیک با قیمت عمده فروشی را برای مشتریان فراهم کنیم.

در هنگام خرید لاستیک جدید دانستن سایز مناسب لاستیک دیگنیتی پرایم، کیفیت لاستیک و جاده محل تردد بسیار حائز اهمیت است. امروزه لاستیک مناسب دیگنیتی پرایم در برندهای مختلف در بازار عرضه می شود. قیمت لاستیک دیگنیتی پرایم بسته به کیفیت ساخت، کاربری و داخلی یا خارجی بودن متفاوت است. ما در همپالاستیک با به روز نگه داشتن قیمت لاستیک و و فروش لاستیک با قیمت عمده فروشی تلاش می کنیم تا خریدی مطمئن با بهترین قیمت را برای شما ارائه کنیم. لاستیک فابریک دیگنیتی پرایم دارای سایز 235/50R18 است. ما در همپالاستیک با تنوع بی نظیر در محصولات، لاستیک مناسب دیگنیتی پرایم با قیمت عمده فروشی در انواع برندهای معتبری از قبیل کومهو، یوکوهاما، گودیر و ... عرضه می کنیم.

ما در همپالاستیک مجموعه متنوعی از این تایرها را برای پوشش کامل نیاز خودرو و بودجه شما گرد هم آوردیم. شما امکان مقایسه مشخصات این تایرها و استفاده از مشاوره رایگان تیم ما را دارید تا بهترین لاستیک دیگنیتی پرایم را برای خودروی خود انتخاب کنید.  تضمین به روز بودن لاستیک، بهترین قیمت و ارسال سریع، مشخصه ما در همپالاستیک است. لاستیک را باقیمت عمده فروشی از ما بخرید.

4,650,000 تومان
 
6,250,000 تومان
 
6,150,000 تومان
 
3,600,000 تومان
 
5,500,000 تومان
 
6,750,000 تومان
 
6,000,000 تومان
 
5,850,000 تومان
 
5,700,000 تومان
 
4,100,000 تومان
 
4,650,000 تومان
 
5,250,000 تومان
 
3,500,000 تومان
 
7,500,000 تومان
 
4,250,000 تومان
 
3,250,000 تومان
 
3,400,000 تومان