بررسی لاستیک کومهو مدل Road Venture MT KL71

بررسی لاستیک کومهو مدل Road Venture MT KL71

 

لاستیک های کومهو در 180 کشور جهان حضور دارد و سالانه بیش از 68 میلیون لاستیک تولید می کند. این برند تایر کره ای خود را از طریق تعهد به نوآوری و تعالی متمایز می کند. در عصر اطلاعات در انتخاب و خرید لاستیک کومهو مانند هر کالایی داشتن آگاهی کافی اولین گام است. از این رو ما در همپالاستیک تلاش کردیم تا با ارائه بهترین گلهای لاستیک کومهو گامی در این جهت برداریم. در این مقاله نیز با معرفی لاستیک کومهو مدل Road Venture MT KL71، تلاش کردیم تا راهنمای شما در خرید لاستیک شاسی بلند کومهو باشیم. پس تا پایان مقاله همراه ما باشید.

 

 

Kumho Road Venture MT KL71

 

تایرهای زمین گلی( MT) یک عملکرد بسیار واضح دارند: ارائه کشش و دوام در بدترین شرایط خارج از جاده. آنها برای خودروهای چهار چرخ محرک و آفرودی منحصر به فرد هستند و برای رانندگی های سنگین خارج از جاده مناسب هستند.

لاستیک کومهو مدل   Road Venture MT KL 71 ، تایر گلی است که کشش قوی را در همه زمین‌ها مانند گل، سنگ، باران و برف ارائه می‌کند. این لاستیک کومهو برای استفاده در کامیون های سبک و SUV طراحی شده است.

 

با این حال، آیا تایر مناسبی برای ماشین و بودجه شماست؟ بیایید نگاهی به بررسی لاستیک کومهو مدل   Road Venture MT KL 71 بیندازیم تا مشخص کنیم که آیا انتخاب مناسبی برای شما است یا خیر.

 

 

 

ویژگی های لاستیک کومهو مدل   Road Venture MT KL 71

 

بسیاری از طرفداران آفرود مشتاقانه منتظر رسیدن به مسیرهای بیرون شهر هستند، اما آنها به لاستیکی نیاز دارند که بتواند به آنها کمک کند تا در مسیرهای دشوار حرکت کنند. تایرهای زمین گلی فضای زیادی بین شیارهای خود دارند و ظاهری تهاجمی دارند که ماجراجویی را فریاد می‌زند. بله، آنها ممکن است در بزرگراه ها و در زندگی روزمره مورد استفاده قرار گیرند، اما در هنگام خرامیدن در میان سنگریزه ها، خاک، لجن و کثیفی درخشان تر می شوند. برای تعیین اینکه آیا لاستیک کومهو مدل   Road Venture MT KL 71  یک تایر زمین گلی مناسب برای شما است یا خیر، اجازه دهید به ویژگی ها و مزایای آن بپردازیم.

 

 کشش افزایش یافته در زمین گلی:

 آرایش آج جهت دار تایر و نسبت فضای خالی بالا با هم به خوبی عمل می کنند تا توانایی تایر را برای کشش در زمین های نرم و شل بهبود بخشد. این ترکیب با افزودن لبه‌های گزنده بیشتر برای اطمینان از حرکت رو به جلو ثابت لاستیک، چسبندگی محکم لاستیک را در شرایط مختلف سطح تضمین می‌کند و در عین حال از گیر کردن تایر نیز جلوگیری می‌کند.

 

 توانایی خود تمیز شوندگی:

طراحی شیار گسترده و عناصر آج تکه تکه شده با جلوگیری از تجمع برف و گل بین اجزای آج، رد پای تایر را شفاف نگه می‌دارد. به این ترتیب، تایر همیشه چسبندگی و تماس با سطح را حفظ می کند.

 

  کشش چهار فصل:

 ترکیب لاستیکی چهار فصل و طراحی آج، توانایی عملکرد در تمام طول سال را افزایش می دهد. ترکیب لاستیک آن را در طول سال انعطاف پذیر نگه می دارد، از گرمای شدید تابستان تا دمای سردتر زمستان. علاوه بر این، الگوی آج تهاجمی کشش سطح را در شرایط خشک، بارانی و سرد تضمین می‌کند و کارایی در تمام فصول را افزایش می‌دهد.

 

 مقاومت در برابر آسیب:

طراحی آج، ترکیب لاستیکی و ساختار داخلی قوی تر به مقاومت در برابر آسیب کمک می کند. سنگ های محبوس شده بین قطعات آج توسط الگوی خود تمیز شونده آج به بیرون پرتاب می شوند. در نتیجه، لاستیک قبل از اینکه با سوراخ کردن آج به بدنه آسیب برساند، سنگ ها را از ردپا جدا می کند. در مقابل، این ترکیب به لطف عناصر لاستیکی مقاوم در برابر برش و برش، از آسیب دیدن آج جلوگیری می کند، که به طور قابل توجهی خطر آسیب آج را کاهش می دهد. ساختار تسمه فولادی تقویت شده تایر در حین کار در خارج از جاده، از آن در برابر سوراخ شدن و آسیب ضربه محافظت می کند. این امر محافظت عالی در برابر زمین های دشوار را تشویق می کند.

 

 قابلیت کنترل پیشرفته:

تسمه های فولادی تقویت شده با بند نایلون و بدنه بند نایلونی تایر، لاستیک را همیشه در حالت بهینه نگه می دارد. از آنجایی که لاستیک تحت فشار بار خم نمی شود، ظرفیت بار افزایش می یابد و هندلینگ نیز بهبود می یابد. این امر به توانایی الگوی آج برای حفظ تماس مداوم با سطح کمک می کند و پاسخگویی فرمان و ثبات رانندگی را بهبود می بخشد. فرمان سریع‌تر و دقیق‌تر می‌شود، در حالی که ساختار از فشار رانندگی که می‌تواند بر لاستیک تأثیر بگذارد محافظت می‌شود. در نتیجه قابلیت کنترل نیز افزایش می یابد.

 

Kumho Road Venture MT KL71

 

 

مزایا و معایب لاستیک کومهو مدل   Road Venture MT KL 71

 

آیا لاستیک کومهو مدل   Road Venture MT KL 71 برای کامیون های سبک یا SUV های شما مناسب است؟ قبل از ارائه نظر نهایی، ابتدا به مزایا و معایب آن نگاهی بیندازیم:

 

  • الگوهای آج تهاجمی کشش را در گل و لای، خاک، شن و دیگر زمین‌های آفرود افزایش می‌دهد.
  • دنده های پرتاب کننده سنگ برای حذف سنگ، سنگریزه، گل و سایر زباله ها از روی آج برای افزایش عملکرد آفرود.
  • سیپ های آج باعث افزایش کشش می شود.
  • ساختار داخلی تقویت شده برای بهبود دوام
  • بلوک‌هایی با دو گام و آج‌های متحرک خارج از مرکز برای عملکرد استثنایی در بالا رفتن
  • عناصر لاستیکی مقاوم در برابر برش و خراش برای جلوگیری از آسیب دیدن آج.
  • بلوک های مرکزی شده برای کاهش صدای جاده.

 

لاستیک کومهو مدل   Road Venture MT KL 71 ممکن است علیرغم داشتن تمام این مزایا ؛ در مواردی هم نیاز بهبود داشته باشد، مانند:

 

  • ممکن است کمی پر سر و صدا باشد، اما از یک لاستیک زمین گلی انتظار می رود.
  • بهترین تایر برای رانندگی در بزرگراه نیست
  • در شرایط آب و هوایی متوسط تا شدید زمستانی نباید از آن استفاده کرد زیرا دارای گواهینامه دانه برف یا کوه سه قله نیست.
  • دارای ضمانت طول عمر آج سازنده نیست.

 

 

 

نتیجه کلی از لاستیک کومهو مدل   Road Venture MT KL 71

آیا به دنبال یک تایر گلی متمایز با کشش و کنترل پذیری بهتر در زمین گلی هستید؟ این تایر قابل مقایسه با لاستیک بی اف گودریج مدل Mud-Terrain T/A KM3 و لاستیک مکسس مدل  MT-764 Buckshot II می باشد..

 

لاستیک بی اف گودریج مدل Mud-Terrain T/A KM3 به لطف کشش و هندلینگ بیشتر، امتیاز بهتری دارد، اما از Kumho Road Venture MT KL71 گران‌تر است. در مقایسه با Maxxis MT-764 Buckshot II، Road Venture MT KL71   هندلینگ و کشش سخت بهتری دارد و مقرون به صرفه تر است.

 

به طور کلی، لاستیک کومهو مدل Road Venture MT KL71 به دلیل کشش عالی، هندلینگ و مقرون به صرفه بودن، لاستیک بهتری برای زمین های گلی است.

 

Kumho Road Venture MT KL71

 

لاستیک کومهو مدل  Road Venture MT KL71 مناسب چه خودروهایی است؟

 

اگر به دنبال یک تایر در زمین گلی هستید که بتواند کشش بیشتر در خارج از جاده و قابلیت کنترل بهتر ارائه دهد، لاستیک کومهو مدل Road Venture MT KL71 یک انتخاب ایده آل است. حتی اگر به عنوان یک تجهیزات اصلی استفاده نشده باشد، یک تایر جایگزین عالی برای وسایل نقلیه ای مانند:      شورولت سیلورادو، دوج داکوتا، رام 1500، فورد رنجر، ایسوزو رودئو،  جیپ رانگلر و  تویوتا تاکوما