بهترین گل های لاستیک کومهو

بهترین گل های لاستیک کومهو

امروزه کره جنوبی با شرکت های لاستیک سازی معتبری مثل هانکوک و  نکسن در بازار لاستیک خودرو شهرت پیدا کرده است. یکی دیگر از نامداران حوزه لاستیک کره ای،کومهو است که در دهه 1960 تاسیس شد. تا به حال، لاستیک کومهو در بیش از 180 کشور مختلف حضور داشته است و به طور متوسط هر سال 70 میلیون مدل لاستیک  عرضه می کند.  آیا می دانید چه چیزی باعث محبوبیت لاستیک های کومهو در بین این همه مشتری شده است؟

به طور کلی، تایرهای کومهو دارای طراحی منحصر به فرد با مواد با کیفیت بالا و ویژگی‌های پیشرفته مختلف هستند که تجربه رانندگی خوبی را به بار میاورند. به علاوه ، این محصول ایمنی را برای سفرهایی با زمین های پیچیده تضمین می کند.

برای یافتن یک محصول با کیفیت، باید طراحی، دوام یا عملکرد را در نظر بگیرید. لاستیکی خوب است که به طور کامل معیارهای فوق را برآورده کند. ما در همپالاستیک بستری مناسب برای انتخاب و خرید لاستیک های سواری و شاسی بلند کومهو فراهم کردیم، تا دسترسی آسان با بهترین قیمت لاستیک کومهو را برای مشتریان فراهم کنیم.

در این مقاله نقدهای صادقانه و عینی در خصوص لاستیک های کومهو به شما ارائه خواهد شد تا به شما در درک کیفیت و انتخاب بهترین گل لاستیک کومهو متناسب با خودروی خودتان کمک کند. تمام اطلاعاتی که ارائه می کنم از تجربه شخصی است که لاستیک ها را تست کرده است ( منبع   https://drivingpress.com  ). در صورت نیاز به مشاوره رایگان، با تیم مشاوران همپالاستیک تماس بگیرید.

 

ویژگی های و معرفی بهترین گل لاستیک کومهو کره ای

لاستیک های کومهو در انواع مختلفی تولید می شوند. هر نوع دارای ویژگی های خاصی برای انطباق با نیازهای استفاده شما هستند. کیفیت لاستیک کومهو مانند هر برندی در مدلهای مختلف یکسان نیست. برای انتخاب بهترین لاستیک کومهو در نظر گرفتن نوع تایری که شما نیاز دارید بسیار مهم است. گام بعدی آشنایی با مشخصات لاستیک های کومهو و کیفیت آنهاست تا از این بین یکی را انتخاب کنید.

بر اساس تجربه عملی، این هشت گل لاستیک کومهو را به عنوان بهترین گل های لاستیک کومهو توصیه می کنم:

 

هر کدام از این مدل های لاستیک دارای عملکرد خاصی هستند. بنابراین، من این هشت نسخه را به دسته‌های مختلف لاستیک، از جمله بهترین لاستیک‌های زمستانی، لاستیک‌های آفرود یا لاستیک های چهار فصل تقسیم می‌کنم.

 

بهترین گل لاستیک چهار فصل کومهو

آیا لاستیکی وجود دارد که بتواند با تمام فصول سال مطابقت داشته باشد؟ کاملا بله. این دسته از لاستیک ها با بسیاری از ویژگی های تخصصی و ویژگی های انحصاری متنوع طراحی شده اند تا برای بسیاری از شرایط آب و هوایی مختلف مناسب باشند. لاستیک های چهارفصل کومهو در شرایط آب و هوایی کشور ما شاید در دسته پرفروش ترین ها قرار گیرد؛ چرا که بیشتر نیاز اغلب رانندگان را تامین می کند. اگر شما هم در فکر خرید لاستیک چهارفصل کومهو هستید؛ در ادامه با ما همراه باشید.

اگر نمی دانید کدام مدل لاستیک را برای این دسته انتخاب کنید، نگران نباشید، مقاله زیر برای شما مناسب است. در بین پنج نامزد زیر به راحتی می توانید گزینه مناسب خود را انتخاب کنید.

 

لاستیک کومهو گل Crugen HT51

این لاستیک دارای طراحی قوی با 4 شیار موازی عمیق و سیستم آج نامتقارن است. این طراحی به شما اجازه می دهد تا حداکثر کشش را در شرایط مختلف به سرعت تجربه کنید. این شیارهای عمیق، نقش اساسی در تخلیه آب و خشک نگه داشتن لاستیک های شما در هوای مرطوب و بارانی دارند. این لاستیک را می توان بهترین گل لاستیک چهارفصل کومهو دانست. اگر به دنبال تایری برای تمام فصول برای خودروی خود هستید، لاستیک کومهو گل HT51، بهترین گل لاستیک کومهو برای شماست.

  HT51  ایده­ آل کار می کند و عملکرد سفر را بهبود می بخشد و عمر طولانی دارد. شانه بیرونی نسبتاً پهنی دارد که  دقت کافی در رانندگی را ممکن می کند. علاوه بر این، استفاده از مواد مرغوب برای تولید تایر نیز موید کیفیت محصول و عمر طولانی آن است.

با آزمایش لاستیک Ht51 روی سطح برف، از توانایی آن در کار شگفت زده شدم. در طول رانندگی، کشش پایدار و ترمز ایده آل برای سواری ایمن تر را فراهم می کند.

در  آب و هوای گرم تابستان، Ht51 می تواند شما را  کاملاً راضی کند. این لاستیک عالی و شایسته سرمایه گذاری شماست.

 

لاستیک کومهو گل ECSTA PA51

در جایگاه بعدی رده تایرهای چهار فصل کومهو، PA51 قرار گرفته است. انتخاب بعدی در دسته تایرهای چهارفصل کومهو، لاستیک PA51 را می توان بهترین گل لاستیک کومهو برای رانندگانی که به دنبال تایری چهارفصل با هندلینگ عالی هستند؛معرفی کرد.

این لاستیک به طور خاص برای رانندگانی طراحی شده است که به دنبال هندلینگ خیس و خشک عالی هستند. لاستیک دارای الگوی فعال با 4 شیار عمیق تخصصی و آج های نامتقارن است که کشش عالی را در سفر شما تضمین می کند.

من عملکرد آن را برای آزمایش عملی برای توانایی کار در جاده های خشک تحسین می کنم. به طور کلی در پیچ ها عملکرد و سرعت پاسخگویی بالایی دارد. درعین حال، در شرایط آب و هوایی مرطوب PA51 عملکرد چشمگیرتری نسبت به همه رقبای خود دارد.

علاوه بر ویژگی های فوق،  PA51 برای جذابیت بیشتر رانندگی، نرمی و سبکی را در اختیار کاربران قرار می دهد. در سکوت کار می کند و صدای آزاردهنده ای برای راننده ایجاد نمی کند. این ویژگی در بهبود تمرکز رانندگان وسایل نقلیه اهمیت ویژه ای دارد. ارزشی که   PA51 به ارمغان می آورد غیرقابل انکار است

 

The-best-kumho-tire-patterns

 

لاستیک کومهو گل Solus TA31

من از عملکرد TA31 در تمام فصول مختلف قدردانی می کنم. این نسخه دارای طراحی متقارن چشمگیر با 4 شیار موازی عمیق است که برای ایجاد کشش مطمئن برای یک سواری ایمن تر ضروری است. بر خلاف دیگران، الگوی آج متقارن آن با هدف خاصی است. این الگو، برای کاهش مقاومت غلتشی و ایجاد مقاومت در برابر سایش قابل توجه است. بنابراین، حداقل مصرف سوخت را ممکن می‌سازد و صدای آزاردهنده را در طول سفر محدود می‌کند.

 کشش خشک  TA31 به طرز باورنکردنی کامل است. این  امر می تواند بسیاری از حرکات خاص و رانندگی با سرعت شگفت انگیز را برای شما فراهم کند. پس اگر به دنبال رانندگی بی سروصدا و آرام با مصرف سوخت بهینه و هندلینگ مناسب هستید؛ لاستیک کومهو مدل TA31 ، بهترین گل لاستیک کومهو مطابق نیاز شماست.

کشش مرطوب محصول نیز بسیار خوب است. با وجود همه گودال های جاده به خوبی عمل می کند و ضد آب است. برتری این لاستیک در چسبندگی آن روی برف است. روی صفحات یخ ضخیم و شرایط آب و هوایی سخت، TA31 هنوز هم بی عیب و نقص کار می کند.

 

لاستیک کومهو گل Solus TA11

این لاستیک چهار فصل، معتبرترین محصول موجود در بازار امروز است. قیمت آن برای جیب بسیاری از کاربران امروزی کاربردی است. این لاستیک دارای طراحی آج نامتقارن با 4 شیار عمیق حرفه ای است تا تعادل رضایت و راحتی سواری را با عمر لاستیک چشمگیر فراهم کند.

من چسبندگی Ta11 را ارزیابی کردم و آزمایشات زیادی را با سطوح خشک و مرطوب انجام دادم. کارایی آن روی همه سطوح صاف خوب است. علاوه بر این، ترمزگیری و هندلینگ ایده آل در پیچ ها را برای کاربران فراهم می کند. این ویژگی برای امنیت شما و اطرافیانتان اهمیت زیادی دارد.

این مدل لاستیک به طور قابل توجهی بی سر و صدا و ملایم است. عملکرد Ta11 هیچ صدایی ایجاد نمی کند و تمرکز راننده را تضمین می کند. علاوه بر این،  بسیار بادوام است. به طور خاص، می تواند 80000 مایل (130 هزار کیلومتر ) به راحتی کار کند. پس اگر شما هم به دنبال تایر چهارفصلی از کومهو هستید که طول عمر بالایی داشته باشد، مقرون به صرفه باشد و چسبندگی مناسبی را ارائه دهد؛ لاستیک کومهو مدل TA11، بهترین گل لاستیک کومهو برای خودروی شماست.

 

لاستیک کومهو گل Ecsta 4X II KU22

این تایر، یکی از بهترین محصولاتی است که امروزه توسط بسیاری از مشتریان در بازار استفاده می شود.

دارای آج سیلیسی نامتقارن، بلوک های سنبله میانی و شانه های بیرونی بزرگ است که باعث افزایش ظرفیت باربری و بهبود عملکرد میرایی می شود. در این میان وجود دنده های اطراف نیز به تضمین ثبات حرکت محصول کمک می کند.

این مدل ارزشمند با کشش مناسب می تواند به گونه ای انعطاف پذیر با شرایط آب و هوایی مختلف سازگار شود. شیارهای محیطی موازی برای مدت طولانی کار می کنند و اجازه می دهند عملکرد بر روی سطوح مختلف تضمین شود. به علاوه سواری روان و سبک ارائه می کند که به شما کمک می‌کنند بیشتر در مسیرهای طولانی روی رانندگی خود تمرکز کنید.

 

بهترین گل لاستیک تابستانی کومهو

آیا می توان از لاستیک های زمستانی در تابستان استفاده کرد؟ هرگز. انتخاب بهترین گل لاستیک کومهو برای خودروی شما کاملا به شرایط رانندگی و جاده محل تردد شما بستگی دارد. البته همواره در انتخاب هر برندی باید ابتدا شرایط خود را در نظر بگیرید. استفاده از لاستیک نامناسب برای آن شرایط آب و هوایی به خودی خود یک چالش است. با افزایش دمای هوا، به محصولی نیاز دارید که کاملاً در برابر گرما مقاومت کند.    ECSTA V730 برای رانندگانی که مجبور به رانندگی در جاده های مناطق گرمسیر هستند؛ بهترین گل لاستیک کومهو است.

 

لاستیک کومهو گل Ecsta V730

   V730 محصولی است که به طور خاص برای خودروهای اسپورت و علاقه مندان به مسابقات طولانی مدت توسعه یافته است.  این مدل لاستیک با ترکیب آج فوق العاده چسبنده و کربن سیاه و سفید ظریف و رزین مصنوعی برای افزایش چسبندگی و اطمینان برای حرکات حرفه ای است.

شانه بیرونی لاستیک تا حدودی پهن تر از محصولات معمولی است، و اجازه می دهد تا در هوای تابستانی چسبندگی در پیچ ها پایدار باشد. همچنین، طراحی بهینه  پایه لاستیک به افزایش عمر لاستیک های شما کمک می کند. دو شیار محیطی با عمق چشمگیر یکپارچه شده اند و به مقاومت کافی لاستیک های شما در برابر آب کمک می کنند.

 در این مدل لاستیک مقاومت حرارتی اهمیت زیادی دارد. این لاستیک می تواند حرارت بالا را تحمل کند و در برابر گرما تغییر شکل نمی دهد. بنابراین، به امنیت سفر در روزهای گرم تابستان کمک می کند.

 

The-best-kumho-tire-patterns

 

 

بهترین گل لاستیک زمستانی کومهو

لاستیک های زمستانی می توانند به شما در رانندگی صحیح در جاده های برفی و حتی جاده های یخ زده کمک کنند. بسیاری از انواع تایرهای کومهو می توانند با شرایط سخت زمستان سازگار شوند. اما برای من HP71 عشق واقعی است. تجربه عملی محصول، من عملکرد آن را دوست دارم.

 

لاستیک کومهو گل Crugen HP71

 HP71 یک لاستیک با کیفیت است که با شیارهای عمیق کامل و فاصله زیاد کناری طراحی شده است تا لغزش زیر لاستیک را به حداقل برساند و کشش ایمن در زمستان را ایجاد کند. مهمتر از همه، مدل موازی چند-شکافی  HP71 به بهبود کشش در هوای مرطوب و به حداقل رساندن انجماد کمک می کند.

علاوه بر این، انواع دنده های مرکزی جامد به سایش یکنواخت و بادوام لاستیک کمک می کند و عملکرد پایدار و سرعت هندلینگ را برای راحتی و ایمنی شما در هنگام استفاده از محصول فراهم کند.

علاوه بر همه اینها، این تایر سواری بسیار نرمی را ارائه می کند. HP71  با فناوری آج داخلی Pitch، لحظات عالی آرامش را در خودرو برای شما تضمین می کند و از همه رقبا متمایز است.

 

بهترین گل لاستیک آفرود کومهو

لاستیک های آفرود یک نیاز ضروری برای اطمینان از ایمنی شما در هنگام سفر بر روی سطوح نامطلوب است. در مقایسه با لاستیک‌هایی که قبلا معرفی شدند، تایر آفرود از طراحی و ویژگی‌های تخصصی‌تری برخوردار است.

این لاستیک مدل عملیاتی ارزشمند با بسیاری از عملکردهای پیشرفته است. برای این لاستیک ویژه، من  Kumho AT51 را توصیه می کنم. اگر شما هم عاشق سفر در جاده های بیرون شهری هستید و یک خودروی آفرودی خوب هم دارید؛ پس لاستیک کومهو مدل AT51، بهترین گل لاستیک کومهو برای سفرهای شماست. در قابلیت و کارایی این تایر آفرودی تردیدی نیست.

 

لاستیک کومهو گل Road Venture AT51

در هر زمینی که رانندگی کنید،   AT51 هندلینگ و چسبندگی باورنکردنی را ارائه می دهد.  این ویژگی، بیشتر از طراحی محصول ناشی می شود.

این لاستیک دارای شیارهای عمیق موازی زیادی است که با آج های متقارن ترکیب شده است و به آن اجازه می دهد عملکرد هر کامیون یا SUV را در جاده افزایش دهد.

 AT51 همچنین سواری نرم و ملایم را با ساختاری محکم و مستحکم تضمین می کند. ساختار تسمه فولادی با استحکام بالا نقش حیاتی در بهبود عمر و دوام لاستیک ها ایفا می کند.

علاوه بر این، طراحی جانبی تیز آن، آن را از سایر لاستیک ها متمایز می کند. اما خوشبختانه این نکته نیز هست که سازگاری انعطاف پذیری را برای بسیاری از زمین ها در این محصول ایجاد می کند.

مزیت بعدی که نمی توانید در این مدل لاستیک از دست بدهید، پاسخ دقیق به فرمان برای هندلینگ عالی در بسیاری از سطوح مختلف است. این ویژگی به لطف فناوری داخلی پوسته ESCOT  پیشرفته است.

 

ویژگی های خاص لاستیک های کومهو

تایرهای کومهو علاوه بر داشتن ظاهری چشمگیر، با ویژگی های هوشمند مختلف نیز متمایز می شوند. این ویژگی ها عبارتند از:

  • فناوری کنترل تنش ESCOT

فناوری کنترل تنش ESCOT مورد استفاده در تایرهای کومهو کشش کلی را بهبود می بخشد. این فناوری شامل  یک پوشش جامد بین دیواره ها، آج و لبه ها می شود. این پوشش می تواند حدود ده سال دوام بیاورد.

در مقایسه با لاستیک‌های معمولی، تایرهای کومهو عمر طولانی‌تری دارند، زیرا همه اجزای آن‌ها با هماهنگی برای افزایش دوام کامل استفاده می‌شوند.

 

  • ترکیب سیلیس

در این تایرها، لاستیک با استفاده از  سیلیس و روغن کانولا  آب بندی می شود. این ترکیب لاستیک را سفت می کند و به آن اجازه می دهد در هوای زمستان، آب و خاک به طور موثرتری حرکت کند.

اگر به دنبال لاستیکی هستید که برای مدت طولانی دوام داشته باشد، لاستیکی با ترکیب سیلیسی آج انتخاب کنید.

  • ریز آج ها

ریزآج ها  فناوری اختصاصی است که بر روی تایرهای کومهو توسعه یافته و اعمال می شود.

این فناوری نقش اساسی در تضمین کشش کامل برای  ایمنی خودرو دارد. این طراحی منحصر به فرد بهترین راه برای ثابت نگه داشتن ماشین شما در جاده است. در عین حال، به حفظ زندگی شما و اطرافیانتان روی سطوح مرطوب یا لغزنده نیز کمک می کند.

به طور خلاصه، میکروآج ها ویژگی خوبی است و رانندگی را در دسترس تر و ایمن تر از همیشه می کند. حتی می تواند وسیله نقلیه شما را برای کارکردن کامل روی سطوح برفی خشن پشتیبانی کند.

 

  • سیپ های عمیق

سیپ های عمیق جنبه ای هستند که در مورد هر لاستیکی مهم است، زیرا هرچه مسیر آب لاستیک عمیق تر باشد، لاستیک ماشین سریعتر تخلیه می شود. این مشخصه ایمنی شما را هنگام عبور از فرورفتگی های عمیق جاده  تضمین می کند.

 

The-best-kumho-tire-patterns

 

مزایا و معایب لاستیک  کومهو

هر لاستیک مزایا و معایب خود را خواهند داشت. البته تایرهای کومهو نیز از این قاعده مستثنی نیستند. این محصول دارای مزایای مختلفی است که برای تجربه شما مهم است. در زیر تجزیه و تحلیل نقاط قوت و محدودیت های محصول ارائه شده است.

 

مزایای لاستیک کومهو

  • انعطاف پذیری بالا: تایرهای کومهو می توانند به طور همزمان بسیاری از مشتریان مختلف را با خطوط لاستیک متمایز راضی کنند. دارای ویژگی های تخصصی بسیاری است.
  • پایداری: برجسته ترین مزیت این تایر در پایداری آن است. از آنجایی که کوموهو از ترکیب سیلیکا با عیار بالا ساخته شده است، حداکثر عمر محصول را تضمین می کند. علاوه بر این، مقاومت قوی ضد فرسایش و ضربه تایر، عمر طولانی محصول را فراهم می کند.
  • فناوری کاهش نویز:  با کمک این فناوری، هر سواری شما نرم تر و نرم تر می شود. این ویژگی به تمرکز راننده در طول سفر کمک می کند.
  • روی سطوح مرطوب به خوبی کار می کند: لاستیک های زیادی وجود ندارد که بتواند کاملاً نیازهای مشتریان را برآورده کند. با این حال، با لاستیک کومهو، داستان متفاوت است. این مدل همه کاره می تواند بهترین عملکرد را روی سطوح مرطوب و بسیاری از سطوح دیگر داشته باشد.

 

معایب لاستیک های کومهو

  • تنوع رنگ ندارند. بسیاری از مشتریان برای سازگاری بیشتر با وسایل نقلیه خود به رنگ های متنوع محصول نیاز دارند

 

 

کلام آخر

لاستیک های کومهو برندی با قیمت متوسط تایر هستند. آنها خیلی گران نیستند، اما خیلی ارزان هم نیستند. با خرید لاستیک کومهو، تنوع، کیفیت، دوام یا ارزش بیش از همه بر روی آنها متمرکز شده و اولویت بندی می شود در این مقاله از فروشگاه لاستیک خودرو "همپالاستیک"؛ ما بهترین گل های لاستیک کومهو را در کاربری های مختلف بررسی و معرفی کردیم. برای اطلاعات بیشتر از مشخصات مدل های مختلف لاستیک کومهو به بخش لاستیک سواری کومهو مراجعه کنید. امیدواریم توانسته باشیم به شما در تجسم  ویژگی‌های محصول کمک کنیم تا انتخاب مناسبی بر اساس نیازهای خودروی خود داشته باشید. در صورتی که نیاز به تایری با قیمت ارزان تر دارید، پیشنهاد می کنیم  راهنمای جامع تایرهای کاپسن را مطالعه کنید.