بررسی لاستیک هانکوک مدل Dynapro AT2 (RF11)

بررسی لاستیک هانکوک مدل Dynapro AT2 (RF11)

 

لاستیک های کره ای هانکوک از آوازه خوبی در بین مشتریان ایرانی برخوردار هستند. اما بدون شک همه لاستیک های یک برند خاص نه کیفیت یکسانی دارند و نه مناسب هر شرایط رانندگی و جاده ای هستند. پس مهم است که به عنوان یک راننده آگاه در مورد مشخصات لاستیک هایی که می خرید اطلاعات کافی داشته باشید. تاکنون به بررسی چندین گل لاستیک هانکوک در انواع لاستیک های سواری و شاسی بلند پرداختیم. یکی از بهترین های شاسی بلند هانکوک یعنی Dynapro HP2 RA33 را بررسی نمودیم. در این مقاله لاستیک دیگری از هانکوک را به شما معرفی می کنیم.  لاستیک شاسی بلند هانکوک مدل  Dynapro AT2 (RF11)  نیازهای  آن دسته از مشتریانی را پوشش می دهد که به کشش و ایمنی بالا با وسیله نقلیه آفرود خود در جاده های آسفالته و خارج از آن نیاز دارند.

لاستیک‌های تمام زمینی(AT )  یا چندمنظوره در نسلهای قبل لاستیکهایی پر سر و صدا، خشن و دست و پا چلفتی بودند که برای کامیون‌های سبک و شاسی‌بلندها استفاده می شدند. اما لاستیک‌های چندمنظوره امروزی  می‌توانند دوام و کشش محکمی را ارائه دهند، که با کیفیت سواری پیشرفته، صدای کم و رفتار خوب جاده‌ای متعادل می‌شود. این همان چیزی است که می توانید با خرید لاستیک شاسی بلند هانکوک مدل  Dynapro AT2 (RF11)  انتظار داشته باشید.

 

لاستیک هانکوک مدل Dynapro AT2 (RF11)  دارای فرمولاسیون آج مقاوم در برابر آسیب و ساختار داخلی سخت است. به علاوه قادر است، کشش خوبی را در شرایط بسیار متنوعی ارائه دهد، با کشش زمستانی که شایسته رتبه بندی M+S و کوه سه قله  برای کارایی در شرایط شدید زمستانی است. علاوه بر این،   AT2 (RF11)   دارای چندین نوآوری و ویژگی است که به این تایر هانکوک، کیفیت سواری و هندلینگی می دهد که بیشتر انتظار دارید در تایر چهار فصل ببینید نه یک تایر چندمنظوره.

در این مقاله از فروشگاه آنلاین همپالاستیک نگاهی دقیق تر به لاستیک هانکوک مدل Dynapro AT2 (RF11) خواهیم داشت و به بررسی مشخصات، مزایا و معایب آن خواهیم پرداخت. پس اگر شما هم در فکر خرید لاستیک شاسی بلند هانکوک هستید؛ تا پایان مقاله با ما همراه باشید.

 

 

ویژگی ها و مزایا Dynapro AT2 (RF11)  

 

لاستیک های هانکوک به لطف محصولات باکیفیت خود، به سرعت به عنوان یکی از بزرگترین تولیدکنندگان لاستیک در جهان شناخته شدند. لاستیک شاسی بلند هانکوک مدل  Dynapro AT2 (RF11)  نیز از این قاعده مستثنی نیست. مشخصات آن عبارتند از:

 

  • ترکیب آج دارای پرکننده‌ها و مواد لاستیکی انعطاف‌پذیر برای مقاومت در برابر آسیب است، با نسبتی از کربن سیاه که به کاهش مقاومت غلتشی برای صرفه‌جویی در سوخت کمک می‌کند.
  • فناوری ProMileage ردپای لاستیک را بهینه می‌کند تا برای عمر طولانی و سایش کمتر، سطح بیشتری از لاستیک در تماس با جاده باشد.
  • آج همه جانبه تهاجمی با شیارها و کانالهای چند جهته برای کشش در هر جهت
  • ترکیبی از بلوک با لبه های گزنده و شانه های قفل شده، کشش اضافی در خارج از جاده را فراهم می کند
  • طراحی خاص آج به کاهش صدای جاده کمک می‌کنند
  • لبه‌های پله‌ای بلوک آج به حذف فرکانس‌ها و رزونانس‌ها برای نویز کمتر کمک می‌کنند
  • ارائه ضمانت عمر محدود آج 60000  مایل از طرف سازنده که خیالتان را از کیفیت آسوده می کند.
  • دیواره کناری با حروف سفید مشخص شده که در طیف گسترده ای از کامیون ها، جیپ ها و SUV ها عالی به نظر می رسد

 

لاستیک Dynapro AT2 (RF11)  دارای مشخصات زیر است:

     سایز: 15 تا 22 اینچ

     امتیاز سرعت:  S   و T

     رتبه بندی بار: SL ، XL، C، D، E و F.

     وزن: 29 تا 80 پوند

 

ویژگی ها و مزایا Dynapro AT2 (RF11)

 

 

 

نسل‌های قبلی Dynapro در مورد عمر آج عملکرد خوبی نداشتند، با این حال، هانکوک چندین گام برای رفع این نگرانی در آخرین نسخه خود،  AT2 برداشته است. لاستیک Dynapro AT2 (RF11)  اکنون مقاومت قابل توجهی در برابر سایش دارد و دارای رتبه UTQG 660 است که حتی از برخی بازیگران اصلی بازار مانند تایرهای فالکن Wildpeak و تویو AT3 بیشتر است.

لاستیک با کاهش ساییدگی آج با جاده، ساییدگی آن را به حداقل می رساند. عرض بخش تایر کمتر از حد معمول است و ترکیب آن با پلیمرهای مختلف از جمله سیلیس تقویت شده است تا تعادل مطلوبی بین سایش و کشش حاصل شود (نه خیلی سفت و نه خیلی نرم است).

 

 

مزایا و معایب

 آیا این لاستیک برای سواری و بودجه شما مناسب است؟ قبل از تصمیم گیری، اجازه دهید به نقاط قوت لاستیک نگاهی بیندازیم:

 

مزایا:

  • ساخت و ساز بسیار بادوام
  • دارای گواهینامه کوه سه قله و دارای رتبه M+S برای کشش زمستانی
  • سواری به طرز شگفت انگیزی آرام و راحت در بزرگراه
  • گارانتی آج عالی

 

متأسفانه، هیچ لاستیک کامل نیست و این مورد در مورد Dynapro AT2 (RF11) نیز وجود دارد:

 

معایب:

  • کمی گران قیمت
  • نیاز به بهبود در مصرف سوخت دارد

 

 

ویژگی ها و مزایا Dynapro AT2 (RF11)

 

هانکوک با ارائه مدل Dynapro AT2 (RF11)  با تایری چندمنظوره در سطح جهانی به بازار آمد. لاستیک هانکوک مدل Dynapro AT2 (RF11)  تعادل خوبی از کشش آفرود را با رفتار متمدنانه در جاده  ارائه می‌دهد، راحتی تایر در جاده به گونه ای است که فراموش می کنید سوار لاستیک‌های چندمنظوره(AT) هستید، اما کشش و هندلینگ در گل و لای، شل، خاک، شن، ماسه، برف یا لجن دوباره وجود این تایر هانکوک را  یادآوری می کند.

 

حروف سفید دیواره کناری حس کلاسیکی به تایر می دهد که در طیف گسترده ای از وسایل نقلیه عالی به نظر می رسد. به علاوه هانکوک هنگام بهینه سازی الگوی آج این لاستیک برای کشش بهینه در شرایط مختلف هیچ ترفندی را از دست نداده است. نسبت فضای خالی بالا به این معنی است که Dynapro AT2 (RF11) کار فوق العاده ای در بیرون ریختن گل، سنگ و زباله انجام می دهد، گارانتی 60000 مایلی آج بهترین در کلاس برای این نوع تایر است. در مجموع، ما Dynapro AT2 (RF11) را برای هر کسی که به دنبال یک تایر چندمنظوره عالی برای کامیون سبک، جیپ، SUV یا کراس اوور خود است، توصیه می‌کنیم.

 

لاستیک هانکوک مدل Dynapro AT2 (RF11)  تایر OEM

 

Dynapro AT2 (RF11)  به عنوان تجهیزات اصلی برای وسایل نقلیه زیر استفاده می شود:

     شورلت تریل بلیزر LS 2021، نیسان فرانتیر Pro-4X مدل 2022 و فورد F-150 مدل 2021

 

 

لاستیک هانکوک مدل Dynapro AT2 (RF11) مناسب چه خودروهایی است؟

لاستیک هانکوک مدل Dynapro AT2 (RF11) علاوه بر استفاده به عنوان یک تایر تجهیزات اصلی، یک تایر جایگزین عالی برای خودروهای زیر است:

     شورولت تریل بلیزر، دوج دورانگو، فورد اکسپدیشن، جی ام سی یوکان، جیپ گلادیاتور، نیسان تیتان، رم 2500 و  تویوتا لندکروز

 

کلام آخر

فروشگاه آنلاین همپالاستیک با بیش از ده سال تجربه در زمینه خرید و فروش لاستیک خودرو، انواع برندهای ایرانی و خارجی لاستیک را با بهترین قیمت عرضه می کند.  متقاضیان خرید لاستیک هانکوک مدل Dynapro AT2 (RF11) با مراجعه به سایت فروشگاه لاستیک همپالاستیک می توانند این تایرهای شاسی بلند عالی را به صورت آنلاین و باخدماتی از قبیل پرداخت در محل، گارانتی تضمین کیفیت، ضمانت نامه اصالت کالا و امکان تست 7 روزه از سراسر کشور با ارزان ترین قیمت خریداری نمایند و در کوتاه ترین زمان ممکن تحویل بگیرند.