کیا اپتیما LX

خرید بهترین لاستیک برای کیا اپتیما LX

مشخصات و سایز لاستیک کیا اپتیما LX

کیا اسپورتیج و سورنتو دو شاسی بلند کیا هستند که اعتبار زیادی برای این شرکت به ارمغان آورده‌اند.  ورود کیا اپتیما به کشور از نسل دوم آن آغاز شد . نسل سوم این خودرو در سال 2012 و فیس لیفت آن در سال 2014 راهی جاده های کشور شدند. کیا اپتیما در مدل های مختلف و امکانات متنوع وارد بازار شده است که شامل  5 تیپ SX Turbo، LX Turbo ، EX،  LX، و SXL  است و با سه سیستم انتقال قدرت با ظرفیت های 1.6 لیتری(اپتیما LX 1.6T ) ، 2 لیتری و 2.4 لیتری عرضه می شود. مدلهای مختلف کیا اپتیما در مشخصات فنی تشابه بسیاری دارند اما در امکانات رفاهی بسیار تفاوت دارند. کیا اپتیما LX از نظر امکانات و آپشن، ساده ترین مدل اپتیما به حساب می آید.

کیا اپتیما LX مجهز به یک پیشرانه 2.4 لیتری 4 سیلندری است که قادر است 192 اسب بخار قدرت و 245 نیوتن متر گشتاور را تولید کرده و نیروی تولید شده را از طریق یک گیربکس خودکار 6 سرعته اتوماتیک به چرخهای جلو خود بفرستد. شتاب ۰ تا ۱۰۰ کیا اپتیما هم  8.9  ثانیه است. مصرف سوخت ترکیبی و حداکثر سرعت این خودرو هم به ترتیب 10 لیتر در هر صد کیلومتر و 243 کیلومتر در ساعت عنوان شده است. برخی از امکانات پایه مدل LX شامل رینگ های 16 اینچی آلومینیومی، چراغ های مه شکن، کروز کنترل، تهویه مطبوع، صندلی راننده با قابلیت تنظیم ارتفاع، بلوتوث برای ارتباط با تلفن و سیستم صوتی با 6 بلندگو می باشد. کیا اپتیما LX  دارای رینگ  16 اینچی بوده و سایز لاستیک کیا اپتیما LX  ،  205/65R16 می باشد.

 

خرید و فروش بهترین لاستیک کیا اپتیما LX  با قیمت عمده فروشی

لاستیک خودرو یکی از مهمترین بخش های آن به شمار میاید، چرا که تنها نقطه تماس خودرو با جاده است و نقش اساسی در هندلینگ و کیفیت سواری دارد. خرید لاستیک مناسب، سرمایه گذاری ارزشمند برای حفظ سلامت خودرو و سرنشینان است.

 امروزه خرید اینترنتی لاستیک با مزایای فراوانی که دارد، جایگاه مناسبی در جامعه یافته است. خرید تایر  از فروشگاهی معتبر و با قیمت عمده فروشی را باید در خرید اینترنتی لاستیک در نظر بگیرید. قیمت روز لاستیک کیا اپتیما  LX  با توجه به نوسانات ارزی بازار متغیر است و بسیاری فروشگاهها از دادن قیمت روز تایر کیا اپتیما  LX  در سایت خود امتناع می کنند. تیم پرتلاش همپالاستیک با خرید لاستیک بدون واسطه، قیمت روز لاستیک کیا اپتیما LX  را در اختیار شما قرار می دهد تا مطمئن خرید کنید.

در هنگام خرید لاستیک جدید دانستن سایز مناسب لاستیک کیا اپتیما LX  ، کیفیت لاستیک و جاده محل تردد بسیار حائز اهمیت است. امروزه لاستیک مناسب کیا اپتیما LX  در برندهای مختلف در بازار عرضه می شود. قیمت لاستیک کیا اپتیما LX  بسته به کیفیت ساخت، کاربری و داخلی یا خارجی بودن متفاوت است. ما در همپالاستیک با به روز نگه داشتن قیمت لاستیک و فروش لاستیک با قیمت عمده فروشی تلاش می کنیم تا امکان خرید لاستیک با کف قیمتی را برای شما فراهم کنیم. لاستیک کیا اپتیما LX  دارای سایز  205/65R16 است. ما در همپالاستیک با تنوع بی نظیر در محصولات، لاستیک کیا اپتیما LX  را در انواع برندهای ایرانی و خارجی از قبیل هابیلد، نکسن، میشلن و ... عرضه می کنیم.

ما مجموعه متنوعی از این تایرها را برای پوشش کامل نیاز خودرو و بودجه شما گرد هم آوردیم. شما امکان مقایسه مشخصات این تایرها و استفاده از مشاوره رایگان تیم همپالاستیک را دارید تا بهترین لاستیک کیا اپتیما LX  را برای خودروی خود انتخاب کنید. متقاضیان خرید لاستیک کیا اپتیما LX  با مراجعه به سایت فروشگاه همپالاستیک می توانند به صورت آنلاین و باخدماتی از قبیل پرداخت در محل، گارانتی تضمین کیفیت، ضمانت نامه اصالت کالا و امکان تست 7 روزه از سراسر کشور با ارزان ترین قیمت خریداری نمایند و در کوتاه ترین زمان ممکن تحویل بگیرند.

 

2,450,000 تومان
 
5,500,000 تومان
 
3,500,000 تومان
 
3,600,000 تومان
 
4,100,000 تومان