هیوندای اکسنت blue

خرید بهترین لاستیک برای هیوندای اکسنت blue

مشخصات و سایز لاستیک هیوندای اکسنت بلو

هیوندای اکسنت یک سدان اقتصادی و جمع و جور از شرکت هیوندا است. تاکنون چندین نسل از این خودرو به بازار جهانی عرضه شده که نسل دوم آن تحت عنوان هیوندای ورنا و نسل چهارم آن با نام هیوندای اکسنت در بازار کشورمان موجود هستند. هیوندای اکسنت در بازار خودرو ایران در دو نمونه مونتاژی و وارداتی عرضه شده است. نسخه‌های وارداتی توسط آسان موتور وارد کشورمان شدند و در مدل‌های 2014 الی 2017 بدست مشتریان رسیدند. انواع مدلهای هیوندای اکسنت وارداتی تفاوت های چندانی با هم ندارند. نسخه پایه این خودرو، اکسنت SE است . به علاوه تعداد محدودی از اکسنت‌های وارداتی مجهز به موتور بلو هستند؛ موتور اکسنت بلو با داشتن کیت بهینه سازی مصرف سوخت، مصرفش نه درصد کمتر از سایر اکسنت‌هاست و غیر از این موضوع، هیچ تفاوت دیگری ندارد. شاید مهم‌ترین رقیب اکسنت، به عنوان یک سدان کامپکت مونتاژ ایران، کیا سراتو آپشنال سایپا باشد. استهلاک اندک، مصرف سوخت اقتصادی و دوام بالا از جمله مزایای هیوندای اکسنت در مقابل دیگر رقبایش به شمار می‌روند

 

هیوندای اکسنت مجهز به یک پیشرانه 4 سیلندر 1.6 لیتری تنفس طبیعی است که توانایی تولید 122 اسب بخار قدرت و 156 نیوتن متر گشتاور را دارد. این قدرت و گشتاور نسبتا مناسب توسط یک جعبه دنده 4 سرعته اتوماتیک به چرخ های جلوی خودرو منتقل می شود. حداکثر سرعت هیوندای اکسنت 184 کیلومتر بر ساعت و مصرف سوخت ترکیبی آن حدود 6.4 لیتر اعلام شده است. شتاب هیوندای اکسنت 11.4  ثانیه اعلام شده است.

هیوندای اکسنت دارای رینگ 16 اینچی است و سایز فابریک لاستیک آن در مدلهای مختلف موجود 195/50R16 و 195/55R16 می باشد.    

 

قیمت و خرید بهترین لاستیک هیوندای اکسنت بلو باکیفیت و ارزان

لاستیک خودرو یکی از مهمترین بخش های آن به شمار میاید، چرا که تنها نقطه تماس خودرو با جاده است و نقش اساسی در هندلینگ و کیفیت سواری دارد. خرید لاستیک مناسب، سرمایه گذاری ارزشمند برای حفظ سلامت خودرو و سرنشینان است.

 امروزه خرید اینترنتی لاستیک با مزایای فراوانی که دارد، جایگاه مناسبی در جامعه یافته است. خرید تایر  از فروشگاهی معتبر و با قیمت عمده فروشی را باید در خرید اینترنتی لاستیک در نظر بگیرید. قیمت روز لاستیک هیوندای اکسنت بلو با توجه به نوسانات ارزی بازار متغیر است و بسیاری فروشگاهها از دادن قیمت روز تایر هیوندای اکسنت بلو در سایت خود امتناع می کنند. تیم پرتلاش همپالاستیک با خرید لاستیک بدون واسطه، قیمت روز لاستیک هیوندای اکسنت بلو را در اختیار شما قرار می دهد تا مطمئن خرید کنید.

در هنگام خرید لاستیک جدید دانستن سایز مناسب لاستیک هیوندای اکسنت بلو، کیفیت لاستیک و جاده محل تردد بسیار حائز اهمیت است. امروزه لاستیک مناسب هیوندای اکسنت بلو در برندهای مختلف در بازار عرضه می شود. قیمت لاستیک هیوندای اکسنت بلو بسته به کیفیت ساخت، کاربری و داخلی یا خارجی بودن متفاوت است. ما در همپالاستیک با به روز نگه داشتن قیمت لاستیک و فروش لاستیک با قیمت عمده فروشی تلاش می کنیم تا امکان خرید لاستیک با کف قیمتی را برای شما فراهم کنیم. لاستیک مناسب هیوندای اکسنت بلو دارای سایز  195/50R16 و 195/55R16 است . ما در همپالاستیک با تنوع بی نظیر در محصولات، لاستیک هیوندای اکسنت بلو را با انواع برندهای ایرانی و خارجی از قبیل هانکوک، جی تی، سومیتومو و ... عرضه می کنیم.

ما مجموعه متنوعی از این تایرها را برای پوشش کامل نیاز خودرو و بودجه شما گرد هم آوردیم. شما امکان مقایسه مشخصات این تایرها و استفاده از مشاوره رایگان تیم همپالاستیک را دارید تا بهترین لاستیک هیوندای اکسنت بلو را برای خودروی خود انتخاب کنید. متقاضیان خرید لاستیک هیوندای اکسنت بلو با مراجعه به سایت فروشگاه همپالاستیک می توانند به صورت آنلاین و باخدماتی از قبیل پرداخت در محل، گارانتی تضمین کیفیت، ضمانت نامه اصالت کالا و امکان تست 7 روزه از سراسر کشور با ارزان ترین قیمت خریداری نمایند و در کوتاه ترین زمان ممکن تحویل بگیرند.

4,600,000 تومان
 
4,500,000 تومان
 
3,600,000 تومان
 
4,100,000 تومان
 
5,050,000 تومان
 
3,950,000 تومان
 
5,000,000 تومان
 
3,200,000 تومان
 
3,250,000 تومان