نیسان پیکاپ مونتاژ

خرید بهترین لاستیک برای نیسان پیکاپ مونتاژ

مشخصات نیسان پیکاپ 

نسل اول نیسان پیکاپ یا همان فرانتیر با کد D22 توسط پارس خودرو در سال 1380 مونتاژ شد.  این خودرو در مدل‌های تک و دو کابین تا سال 1389 به بازار عرضه شد.  پارس خودرو بعد از انتقادات فراوان به طراحی قدیمی نسل اول، نمونه فیس لیفت آن را نیز  بین سالهای 1390 تا 1392 در نسخه دوکابین روانه بازار کرد.

نیسان پیکاپ یک تفاوت اساسی با رقیبانش داشت و آن شاسی بلند بودن این خودرو بود و این مورد قابلیت آفرود این خودرو را بالا می برد. به عبارت بهتر نیسان پیکاپ شاسی بلندی با قابلیت حمل بار بود. بیشترین متقاضیان نیسان پیکاپ ناوگان خودروهای اداری نظیر راهداری ، پلیس ، شرکت نفت و  … بودند.

در نسخه فیس‌لیفت(نیوپیکاپ) که در سال 1390 عرضه شد، پیشرانه و فنربندی بهبود یافته است. این نسخه از پیکاپ برای قوای محرکه خود از پیشرانه 4 سلیندر 2.4 لیتری بهره می‌برد که توانایی تولید حداکثر 133 اسب بخار قدرت و 197 نیوتن متر گشتاور را دارد. برای انتقال قدرت هم از یک گیربکس 5  دنده دستی با دنده کمکی استفاده شده است. حداکثر سرعت و شتاب صفر تا صد آن، به ترتیب 160 کیلومتر بر ساعت  و 14.3  ثانیه است. مصرف سوخت ترکیبی آن در هر صد کیلومتر به  13 لیتر می رسد. نیوپیکاپ دارای استاندارد آلایندگی یورو 4 است. از امکانات رفاهی و تجهیزات ایمنی نیوپیکاپ می توان به کیسه هوای سرنشینان جلو، سیستم صوتی با قابلیت پخش CD، سیستم تهویه مطبوع دستی ، تنظیم ارتفاع نور چراغ جلو ، شیشه‌های جلو و عقب برقی ، آینه‌های جانبی برقی مجهز به چراغ راهنما، ترمز جلو دیسکی تهویه شونده و عقب کاسه‌ای تنظیم خودکار و ABS اشاره کرد.

 

خرید لاستیک مناسب نیسان پیکاپ مونتاژ با قیمت عمده فروشی

لاستیک خودرو یکی از مهمترین بخش های آن به شمار میاید، چرا که تنها نقطه تماس خودرو با جاده است و نقش اساسی در هندلینگ و کیفیت سواری دارد. خرید لاستیک مناسب، سرمایه گذاری ارزشمند برای حفظ سلامت خودرو و سرنشینان است.

 امروزه خرید اینترنتی لاستیک با مزایای فراوانی که دارد، جایگاه مناسبی در جامعه یافته است. خرید تایر  از فروشگاهی معتبر و با قیمت عمده فروشی را باید در خرید اینترنتی لاستیک در نظر بگیرید. قیمت روز لاستیک نیسان پیکاپ با توجه به نوسانات ارزی بازار متغییر است و بسیاری فروشگاهها از دادن قیمت روز تایر نیسان پیکاپ در سایت خود امتناع می کنند. تیم پرتلاش همپالاستیک با خرید لاستیک بدون واسطه، قیمت روز لاستیک نیسان پیکاپ را در اختیار شما قرار می دهد تا مطمئن خرید کنید.

در هنگام خرید لاستیک جدید دانستن سایز مناسب لاستیک نیسان پیکاپ، کیفیت لاستیک و جاده محل تردد بسیار حائز اهمیت است. امروزه لاستیک مناسب نیسان پیکاپ در برندهای مختلف در بازار عرضه می شود. قیمت لاستیک نیسان پیکاپ بسته به کیفیت ساخت، کاربری و داخلی یا خارجی بودن متفاوت است. ما در همپالاستیک با به روز نگه داشتن قیمت لاستیک و فروش لاستیک با قیمت عمده فروشی تلاش می کنیم تا امکان خرید لاستیک با کف قیمتی را برای شما فراهم کنیم. لاستیک مناسب نیسان پیکاپ مونتاژ سایز  245/70R16  است. ما در همپالاستیک با تنوع بی نظیر در محصولات، لاستیک مناسب نیسان پیکاپ مونتاژ را در انواع برندهای ایرانی و خارجی از قبیل دانلوپ، سومیتومو، نکسن و ... عرضه می کنیم.

ما مجموعه متنوعی از این تایرها را برای پوشش کامل نیاز خودرو و بودجه شما گرد هم آوردیم. شما امکان مقایسه مشخصات این تایرها و استفاده از مشاوره رایگان تیم همپالاستیک را دارید تا بهترین لاستیک نیسان پیکاپ را برای خودروی خود انتخاب کنید. متقاضیان خرید لاستیک نیسان پیکاپ با مراجعه به سایت فروشگاه همپالاستیک می توانند به صورت آنلاین و باخدماتی از قبیل پرداخت در محل، گارانتی تضمین کیفیت، ضمانت نامه اصالت کالا و امکان تست 7 روزه از سراسر کشور با ارزان ترین قیمت خریداری نمایند و در کوتاه ترین زمان ممکن تحویل بگیرند.

 

7,500,000 تومان
 
6,000,000 تومان
 
5,500,000 تومان
 
6,000,000 تومان
 
8,000,000 تومان
 
5,400,000 تومان
 
8,500,000 تومان
 
6,500,000 تومان
 
4,900,000 تومان
 
5,500,000 تومان
 
4,100,000 تومان
 
7,200,000 تومان
 
3,750,000 تومان