فونیکس تیگو7 پرو اکسلنت

خرید بهترین لاستیک برای فونیکس تیگو7 پرو اکسلنت

مشخصات فونیکس تیگو 7 پرو

پس از حضور موفق چری تیگو 7 در بازار ایران، مدیران خودرو نسل دوم این کراس اوور زیبا را با نام فونیکس تیگو 7 پرو، روانه بازار کرد. در مقایسه با نسل اول، تیگو 7 پرو چهره ای اسپرت تر، خشن تر و جذاب تر دارد.

فونیکس تیگو 7 پرو یکی از کراس‌اوورهایی‌ست که در ظاهر شبیه به شاسی‌بلندهای واقعی هستند اما بر روی پلتفرم ماشین‌های عادی (با شاسی‌ یکپارچه) توسعه یافته‌اند و با قابلیت‌های آفرودی محدود اما در عوض سواری راحت‌تر و قیمت مناسب‌تر، می‌توانند برای استفاده روزمره کارآمدتر ظاهر شوند. این محصول جز نسل جدیدتر خودروهای چینی است و توانسته با تکیه بر طراحی مد روز، سواری قابل قبول و انبوهی از امکانات رفاهی و ایمنی، نظرات بسیاری را به خود جلب نماید.

فونیکس تیگو 7 پرو دارای پیشرانه 1.5  لیتری توربوشارژ با ۴ سیلندر و 16 سوپاپ است. این پیشرانه توانایی تولید حداکثر 144 اسب بخار قدرت و 210 نیوتن متر گشتاور را دارد. برای انتقال قدرت هم از گیربکس  CVT با قابلیت شبیه‌سازی 9 دنده استفاده شده است. حداکثر سرعت و شتاب صفر تا صد آن، به ترتیب 185 کیلومتر بر ساعت و 10.9 ثانیه است. مصرف سوخت ترکیبی آن در هر صد کیلومتر به 8.4 لیتر می رسد. فونیکس تیگو 7 پرو دارای استاندارد آلایندگی یورو 6 است. از امکانات و تجهیزات فونیکس تیگو 7 پرو می توان به کیسه هوا برای سرنشینان جلو و جانبی (مجموعاً 6 کیسه هوا)، سیستم هوشمند ورود بدون کلید و دکمه استارت/سیستم هشدار دهنده باز بودن دربها ، قفل ایمنی کودک ، قفل مرکزی به همراه ریموت کنترل ، سیستم ضد سرقت ، فرمان برقی، دارای کلید های کنترل سیستم صوتی و کروزکنترل، سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک با قابلیت تنظیم دوگانه دما برای سرنشینان جلو، رینگ 18 اینچی، شارژ بی سیم موبایل، دارای 3 صفحه نمایش بزرگ 7 اینچی (پشت آمپر)، 8 اینچی (تهویه مطبوع) و 10.25 اینچی (سیستم صوتی)، آینه های تاشو برقی، اتوهلد، سانروف پانوراما، چراغ مخصوص روز، باز شدن خودکار در صندوق عقب، ترمز پارک برقی، صندلی‌های برقی جلو مجهز به گرمکن، ترمزهای مجهز به ABS و EBD، سیستم کمکی EBA، سامانه کنترل کشش و پایداری الکترونیکی و مواردی از این دست اشاره کرد.

 

خرید لاستیک مناسب فونیکس تیگو 7 پرو با قیمت عمده فروشی

لاستیک خودرو یکی از مهمترین بخش های آن به شمار میاید، چرا که تنها نقطه تماس خودرو با جاده است و نقش اساسی در هندلینگ و کیفیت سواری دارد. خرید لاستیک مناسب، سرمایه گذاری ارزشمند برای حفظ سلامت خودرو و سرنشینان است.

 امروزه خرید اینترنتی لاستیک با مزایای فراوانی که دارد، جایگاه مناسبی در جامعه یافته است. خرید تایر  از فروشگاهی معتبر و با قیمت عمده فروشی را باید در خرید اینترنتی لاستیک در نظر بگیرید. قیمت روز لاستیک فونیکس تیگو 7 پرو با توجه به نوسانات ارزی بازار متغییر است و بسیاری فروشگاهها از دادن قیمت روز تایر فونیکس تیگو 7 پرو در سایت خود امتناع می کنند. تیم پرتلاش همپالاستیک با خرید لاستیک بدون واسطه، قیمت روز لاستیک فونیکس تیگو 7 پرو را در اختیار شما قرار می دهد تا مطمئن خرید کنید.

در هنگام خرید لاستیک جدید دانستن سایز مناسب لاستیک فونیکس تیگو 7 پرو، کیفیت لاستیک و جاده محل تردد بسیار حائز اهمیت است. امروزه لاستیک مناسب فونیکس تیگو 7 پرو در برندهای مختلف در بازار عرضه می شود. قیمت لاستیک فونیکس تیگو 7 پرو بسته به کیفیت ساخت، کاربری و داخلی یا خارجی بودن متفاوت است. ما در همپالاستیک با به روز نگه داشتن قیمت لاستیک و فروش لاستیک با قیمت عمده فروشی تلاش می کنیم تا امکان خرید لاستیک با کف قیمتی را برای شما فراهم کنیم. لاستیک فابریک فونیکس تیگو 7 پرو سایز  225/60R18  است. ما در همپالاستیک با تنوع بی نظیر در محصولات، لاستیک مناسب فونیکس تیگو 7 پرو را در انواع برندهای ایرانی و خارجی از قبیل تریانگل، بریجستون، جی پلانت، نکسن، نانکنگ و ... عرضه می کنیم.

ما مجموعه متنوعی از این تایرها را برای پوشش کامل نیاز خودرو و بودجه شما گرد هم آوردیم. شما امکان مقایسه مشخصات این تایرها و استفاده از مشاوره رایگان تیم همپالاستیک را دارید تا بهترین لاستیک فونیکس تیگو 7 پرو را برای خودروی خود انتخاب کنید.  تضمین به روز بودن لاستیک، بهترین قیمت و ارسال سریع، مشخصه ما در همپالاستیک است.

2,300,000 تومان
 
6,500,000 تومان
 
7,000,000 تومان
 
8,250,000 تومان
 
12,500,000 تومان
 
6,250,000 تومان
 
7,150,000 تومان
 
4,350,000 تومان
 
3,700,000 تومان
 
7,000,000 تومان
 
4,000,000 تومان
 
6,950,000 تومان
 
4,750,000 تومان
 
7,750,000 تومان