سانگ یانگ تیوولی

خرید بهترین لاستیک برای سانگ یانگ تیوولی

مشخصات سانگ یانگ تیوولی

سانگ یانگ تیوولی یک کراس اوور زیبا کامپکت محصول شرکت سانگ یانگ کره جنوبی است که در سال ۲۰۱۵ به بازار معرفی شد. در بازار جهانی، مدل تیوولی مهم‌ترین و شناخته‌شده‌ترین محصول سانگ یانگ به حساب می‌آید. نام این خودرو برعکس عبارت (I Love it) به‌معنی «این‌ را دوست دارم» است و البته نام شهری معروف و قدیمی در ناحیه لاتزیو، نزدیک رم پایتخت ایتالیا نیز هست.

سانگ یانگ تیوولی در مدل ۲۰۱۶ به بازار ایران در دو تیپ اسپرت و الیت راه پیدا کرد و توسط شرکت رامک خودرو به طور گسترده‌ای به بازار عرضه شد. البته واردات تیپ اسپرت (که به سقف رنگی بدون سانروف، رینگ اسپرت دیاموندکات، اسپویلر سقفی و شیشه‌های دودی عقب مجهز بود) خیلی زود متوقف شد. شرکت سانگ یانگ نسخه نیوفیس این خودرو را در سال 2017 تولید کرد که در ایران با نام آرمور شناخته می شود. تیپ آرمور به غیر از تریم جدید فرمان، تریم تک رنگ کابین، طراحی مجدد سپر و گرافیک تازه چراغ‌هایش، تفاوت دیگری با تیپ الیت ندارد. از مهمترین رقبای سانگ یانگ تیوولی در ایران پژو 2008 و رنو کپچر هستند.

سانگ یانگ تیوولی، دارای پیشرانه 1.6  لیتری تنفس طبیعی، ۴ سیلندری است. این پیشرانه توانایی تولید حداکثر 128 اسب بخار قدرت و 160 نیوتن متر گشتاور را دارد. برای انتقال قدرت به چرخ های جلو هم از جعبه‌دنده 6 دنده تیپ ترونیک Aisin استفاده شده است. حداکثر سرعت و شتاب صفر تا صد آن، به ترتیب 175 کیلومتر بر ساعت و 12  ثانیه است. مصرف سوخت ترکیبی آن در هر صد کیلومتر به 7 لیتر می رسد. این خودرو دارای استاندارد آلایندگی یورو 6 است. تیوولی از مجهزترین خودروهای کراس اوور کامپکت در بازار کشور است. از امکانات رفاهی و تجهیزات ایمنی، در این خودرو مواردی مانند فرمان سه حالته (با سه حالت اکو، وینتر و پاور)، تودوزی چرمی، فرمان چرمی با کلیدهای کنترلی، کروز کنترل، سنسورهای پارک جلو و عقب، سنسور فشار باد تایر گرمکن صندلی‌های جلو، سنسور باران، فرمان برقی، سنسور نور، نمایشگر ۷ اینچی لمسی، سیستم صوتی با ۶ بلندگو، دوربین دید عقب، سیستم ورود و استارت بدون کلید، سیستم تهویه دیجیتال با خروجی برای سرنشینان عقب، تنظیم دستی برای صندلی‌های جلو، ایزوفیکس، آینه وسط الکتروکرومیک و آینه‌های جانبی برقی گرمکن دار با قابلیت تاشوندگی ، ۶ عدد کیسه هوا، سیستم ضد واژگونی، سیستم کنترل پایداری، کمربندهای ایمنی پیش کشنده، سیستم کنترل کشش و سیستم توزیع الکترونیکی نیروی ترمز دیده می شود.

 

خرید و فروش لاستیک مناسب سانگ یانگ تیوولی

لاستیک خودرو یکی از مهمترین بخش های آن به شمار میاید، چرا که تنها نقطه تماس خودرو با جاده است و نقش اساسی در هندلینگ و کیفیت سواری دارد. خرید لاستیک مناسب، سرمایه گذاری ارزشمند برای حفظ سلامت خودرو و سرنشینان است.

 امروزه خرید اینترنتی لاستیک با مزایای فراوانی که دارد، جایگاه مناسبی در جامعه یافته است. خرید تایر  از فروشگاهی معتبر و مطمئن را باید در خرید اینترنتی لاستیک در نظر بگیرید. قیمت روز لاستیک سانگ یانگ تیوولی با توجه به نوسانات ارزی بازار متغییر است و بسیاری فروشگاهها از دادن قیمت به روز تایر سانگ یانگ تیوولی در سایت خود امتناع می کنند. تیم پرتلاش همپالاستیک، قیمت روز لاستیک سانگ یانگ تیوولی را در اختیار شما قرار می دهد تا مطمئن خرید کنید.

در هنگام خرید لاستیک جدید دانستن سایز مناسب لاستیک سانگ یانگ تیوولی، کیفیت لاستیک و جاده محل تردد بسیار حائز اهمیت است. امروزه لاستیک مناسب سانگ یانگ تیوولی در برندهای مختلف در بازار عرضه می شود. قیمت لاستیک سانگ یانگ تیوولی بسته به کیفیت ساخت، کاربری و داخلی یا خارجی بودن متفاوت است. ما در همپالاستیک با به روز نگه داشتن قیمت لاستیک سواری و تهیه آن از منابع معتبر تلاش می کنیم تا خریدی مطمئن با بهترین قیمت را برای شما ارائه کنیم. لاستیک فابریک سانگ یانگ تیوولی دارای سایز 215/45R18 است. ما در همپالاستیک با تنوع بی نظیر در محصولات، لاستیک مناسب سانگ یانگ تیوولی را در انواع برندهای معتبری از قبیل کومهو، دانلوپ، هانکوک و ... عرضه می کنیم.

ما در همپالاستیک مجموعه متنوعی از این تایرها را برای پوشش کامل نیاز خودرو و بودجه شما گرد هم آوردیم. شما امکان مقایسه مشخصات این تایرها و استفاده از مشاوره رایگان تیم ما را دارید تا بهترین لاستیک سانگ یانگ تیوولی را برای خودروی خود انتخاب کنید.  تضمین به روز بودن لاستیک، بهترین قیمت و ارسال سریع، مشخصه ما در همپالاستیک است.

2,150,000 تومان
 
%13
4,800,000 4,200,000 تومان
 
4,700,000 تومان
 
4,500,000 تومان
 
5,250,000 تومان
 
4,750,000 تومان
 
4,600,000 تومان
 
3,900,000 تومان