ام وی ام X55 اکسلنت

خرید بهترین لاستیک برای ام وی ام X55 اکسلنت

مشخصات و سایز لاستیک ام وی ام X55اکسلنت

 

ام وی ام X55 کراس اووری جمع و جور شرکت چری است که از سال ۲۰۱۷ با نام تیگو 5x به خطوط تولید این کمپانی چینی افزوده شد. شرکت مدیران خودرو به عنوان نماینده رسمی کمپانی چری در ایران مونتاژ آن را طی سال ۹۸ آغاز کرد. خودرو ام وی ام X55 یک کراس اوور نسبتا زیبای شهری است که با توجه به توانایی حرکتی قابل قبولی و آپشن هایی که دارد نظر بسیاری را به خود جلب کرده  است. این خودرو در دو تیپ اکسلنت و اکسلنت اسپرت به بازار ایران آمد، سقف و ستون مشکی اکسلنت اسپرت وجه تمایز آن با تیپ اکسلنت است. جذاب ترین ویژگی  ام وی ام X55 ساعت هوشمندی است که با تلفن همراه شما سینک می شود و برای خاموش و روشن کردن موتور و یا باز و بسته کردن قفل درها می توان از آن استفاده کرد.

از مزایای ام وی ام X55 می توان به طراحی ظاهری مناسب، طراحی زیبای کابین، پیشرانه مشترک با آریزو ۵ و ام وی ام ایکس ۳۳ که دغدغه مشتریان و مالکان این خودرو را در بحث فنی بسیار کاهش خواهد داد و نهایتا گستردگی خدمات پس از فروش مدیران خودرو اشاره کرد.

ام وی ام X55 به موتور 1.5 لیتری 4 سیلندر توربو مجهز است که قدرتی معادل 147 اسب بخار و گشتاور 210 نیوتن‌متر تولید می‌کند. قدرت تولید شده از موتور این خودرو به کمک گیربکس 6 سرعته دوکلاچه به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود. ام‌وی‌ام X55 به صورت ترکیبی در هر ۱۰۰ کیلومتر 6.5 لیتر سوخت مصرف می‌کند. شتاب صفر تا صد آن نیز 10.9 ثانیه می باشد. تیپ های مختلف این خودرو دارای رینگ 17 اینچی بوده و سایز لاستیک مناسب ام وی ام X55 ، 215/60R17 می باشد.

 

 

قیمت و خرید بهترین لاستیک ام وی ام X55 اکسلنت باکیفیت و ارزان

لاستیک خودرو یکی از مهمترین بخش های آن به شمار میاید، چرا که تنها نقطه تماس خودرو با جاده است و نقش اساسی در هندلینگ و کیفیت سواری دارد. خرید لاستیک مناسب، سرمایه گذاری ارزشمند برای حفظ سلامت خودرو و سرنشینان است.

 امروزه خرید اینترنتی لاستیک با مزایای فراوانی که دارد، جایگاه مناسبی در جامعه یافته است. خرید تایر  از فروشگاهی معتبر و با قیمت عمده فروشی را باید در خرید اینترنتی لاستیک در نظر بگیرید. قیمت روز لاستیک ام وی ام X55 با توجه به نوسانات ارزی بازار متغیر است و بسیاری فروشگاهها از دادن قیمت روز تایر ام وی ام X55 در سایت خود امتناع می کنند. تیم پرتلاش همپالاستیک با خرید لاستیک بدون واسطه، قیمت روز لاستیک ام وی ام X55 را در اختیار شما قرار می دهد تا مطمئن خرید کنید.

در هنگام خرید لاستیک جدید دانستن سایز مناسب لاستیک ام وی ام X55 ، کیفیت لاستیک و جاده محل تردد بسیار حائز اهمیت است. امروزه لاستیک مناسب ام وی ام X55 در برندهای مختلف در بازار عرضه می شود. قیمت لاستیک ام وی ام X55 بسته به کیفیت ساخت، کاربری و داخلی یا خارجی بودن متفاوت است. ما در همپالاستیک با به روز نگه داشتن قیمت لاستیک و فروش لاستیک با قیمت عمده فروشی تلاش می کنیم تا امکان خرید لاستیک با کف قیمتی را برای شما فراهم کنیم. لاستیک ام وی ام X55 دارای سایز  215/60R17 است . ما در همپالاستیک با تنوع بی نظیر در محصولات، لاستیک ام وی ام X55 را با انواع برندهای ایرانی و خارجی از قبیل هانکوک، جی تی، سومیتومو و ... عرضه می کنیم.

ما مجموعه متنوعی از این تایرها را برای پوشش کامل نیاز خودرو و بودجه شما گرد هم آوردیم. شما امکان مقایسه مشخصات این تایرها و استفاده از مشاوره رایگان تیم همپالاستیک را دارید تا بهترین لاستیک ام وی ام  X55 را برای خودروی خود انتخاب کنید. متقاضیان خرید لاستیک ام وی ام X55 با مراجعه به سایت فروشگاه همپالاستیک می توانند به صورت آنلاین و باخدماتی از قبیل پرداخت در محل، گارانتی تضمین کیفیت، ضمانت نامه اصالت کالا و امکان تست 7 روزه از سراسر کشور با ارزان ترین قیمت خریداری نمایند و در کوتاه ترین زمان ممکن تحویل بگیرند.

 

 

5,750,000 تومان
 
4,850,000 تومان
 
3,950,000 تومان
 
3,350,000 تومان
 
3,200,000 تومان
 
3,650,000 تومان