ام وی ام X33s اسپرت

خرید بهترین لاستیک برای ام وی ام X33s اسپرت

مشخصات و سایز لاستیک ام وی ام  X33S اسپرت

 

ام وی ام X33 را می توان اولین کراس اوور چینی در بازار ایران دانست که توسط شرکت مدیران خودرو در سال 1389  وارد بازار شد. سال 1395 بود که مدیران خودرو به‌سراغ  نمونه فیس‌لیفت این خودرو با نام  X33S رفت و آن را جایگزین نسخه قبلی در بازار ایران کرد. ام وی ام X33S در دو تیپ ساده و اسپرت در بازار کشور ما عرضه شد که تفاوت این دو تیپ، تنها در بخش ظاهری بود. در اواخر سال 1399 شرکت مدیران خودرو ام وی ام X33s را با بار دیگر فیس لیفت کرد و اینبار گیربکس اتوماتیک CVT را با گیربکس اتوماتیک 5سرعته تعویض کرد. تولید تیپ ساده این خودرو بعد از یک سال متوقف شد و تنها نسخه اسپرت با گیربکس اتوماتیک CVT روی خط مونتاژ مدیران خودرو باقی ماند. خودرو ام وی ام X33 طرحی ساده دارد اما طراحی کابین ام وی ام X33s بسیار زیباتر و جذاب تر از ام وی ام X33 است، و همینطور نمای داخلی آن تغییرات زیادی کرده است. شتاب و سرعت ام وی ام X33s بیشتر از ام وی ام X33 است.

ام وی ام X33s نیوفیس سومین نسخه فیس‌لیفت این خودرو است که مدیران خودرو از سال ۱۳۹۹ جایگزین نسخه قبلی ام وی ام X33s کرد و به تولید آن تا اوایل سال ۱۴۰۱ ادامه داد. این خودرو به موتور 2 لیتری 4 سیلندر 16 سوپاپ مجهز است که قدرتی معادل 139 اسب بخار و گشتاور 180 نیوتن‌متر تولید می‌کند. قدرت تولید شده از موتور این خودرو به کمک گیربکس 5 دنده اتومات به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود. ام‌وی‌ام X33s به صورت ترکیبی در هر ۱۰۰ کیلومتر 8.4 لیتر سوخت مصرف می‌کند. شتاب صفر تا صد و حداکثر سرعت آن به ترتیب 14 ثانیه و 170 کیلومتر در ساعت است. این خودرو دارای رینگ 17 اینچی بوده و سایز لاستیک مناسب ام وی ام X33s ، 215/60R17 می باشد.

 

از امکانات و تجهیزات ام وی ام X33s  نیوفیس می توان به کروز کنترل، کنترل کشش و پایداری، کنترل سرعت در سرپایین، کنترل توقف در شیب، سنسور پارک عقب، پایش فشار باد تایرها، دیلایت، اتولایت، مه شکن جلو عقب، دو کیسه هوا، فرمان برقی حساس به سرعت با دکمه‌های کنترل و روکش چرمی، نمایشگر مالتی مدیا لمسی ۸ اینچی، دوربین عقب، بلوتوث، USB، تهویه مطبوع اتوماتیک، تنظیم دستی صندلی‌های جلو، گرمکن صندلی‌های جلو، سانروف، آینه‌های کناری برقی با گرمکن، آینه وسط الکتروکرومیک و… اشاره کرد.

 

 

قیمت و خرید لاستیک مناسب خودرو ام وی ام X33S اسپرت

لاستیک خودرو یکی از مهمترین بخش های آن به شمار میاید، چرا که تنها نقطه تماس خودرو با جاده است و نقش اساسی در هندلینگ و کیفیت سواری دارد. خرید لاستیک مناسب، سرمایه گذاری ارزشمند برای حفظ سلامت خودرو و سرنشینان است.

 امروزه خرید اینترنتی لاستیک با مزایای فراوانی که دارد، جایگاه مناسبی در جامعه یافته است. خرید تایر  از فروشگاهی معتبر و با قیمت عمده فروشی را باید در خرید اینترنتی لاستیک در نظر بگیرید. قیمت روز لاستیک ام وی ام X33s با توجه به نوسانات ارزی بازار متغیر است و بسیاری فروشگاهها از دادن قیمت روز تایر ام وی ام X33s در سایت خود امتناع می کنند. تیم پرتلاش همپالاستیک با خرید لاستیک بدون واسطه، قیمت روز لاستیک ام وی ام X33s را در اختیار شما قرار می دهد تا مطمئن خرید کنید.

در هنگام خرید لاستیک جدید دانستن سایز مناسب لاستیک ام وی ام X33s ، کیفیت لاستیک و جاده محل تردد بسیار حائز اهمیت است. امروزه لاستیک مناسب ام وی ام X33s در برندهای مختلف در بازار عرضه می شود. قیمت لاستیک ام وی ام X33s بسته به کیفیت ساخت، کاربری و داخلی یا خارجی بودن متفاوت است. ما در همپالاستیک با به روز نگه داشتن قیمت لاستیک و فروش لاستیک با قیمت عمده فروشی تلاش می کنیم تا امکان خرید لاستیک با کف قیمتی را برای شما فراهم کنیم. لاستیک ام وی ام X33s دارای سایز  215/60R17 است . ما در همپالاستیک با تنوع بی نظیر در محصولات، لاستیک ام وی ام X33s را با انواع برندهای ایرانی و خارجی از قبیل هانکوک، جی تی، سومیتومو و ... عرضه می کنیم.

ما مجموعه متنوعی از این تایرها را برای پوشش کامل نیاز خودرو و بودجه شما گرد هم آوردیم. شما امکان مقایسه مشخصات این تایرها و استفاده از مشاوره رایگان تیم همپالاستیک را دارید تا بهترین لاستیک ام وی ام  X33s را برای خودروی خود انتخاب کنید. متقاضیان خرید لاستیک ام وی ام X33s با مراجعه به سایت فروشگاه همپالاستیک می توانند به صورت آنلاین و باخدماتی از قبیل پرداخت در محل، گارانتی تضمین کیفیت، ضمانت نامه اصالت کالا و امکان تست 7 روزه از سراسر کشور با ارزان ترین قیمت خریداری نمایند و در کوتاه ترین زمان ممکن تحویل بگیرند.

5,750,000 تومان
 
4,850,000 تومان
 
3,950,000 تومان
 
3,350,000 تومان
 
3,200,000 تومان
 
3,650,000 تومان