ام وی ام 110S

خرید بهترین لاستیک برای ام وی ام 110S

مشخصات و سایز لاستیک ام وی ام 110s

چری QQ3 یا همان ام وی ام 110 ( MVM 110 ) یک خودروی فوق کوچک شهری است که با کپی از دووماتیز تولید شد. مدیران خودرو ام وی ام 110 را به همراه محصولاتی همچون ام وی ام 530 و ایکس 33 به بازار فرستاد. نسل نخست ام وی ام 110 تا سال 1395 روی خط تولید مدیران خودرو قرار داشت و سپس با نسل دوم ملقب به ام وی ام 110s جایگزین شد. خودرو ام وی ام 110s با توجه به بدنه کوچک و شعاع گردش فرمان عالی که دارد می تواند گزینه مناسبس برای استفاده شهری باشد. متریال به کار رفته داخل کابین از جنس پلاستیک خشک و بی کیفیت است اما فضای داخلی آن مناسب است و خیلی مشکل ساز نیست. این خودرو در سه تیپ لاکچری، کامفورت و اسپرت لاکچری تولید شد. آخرین مدلهای این خودرو در سال 97 فقط در تیپ «اسپرت لاکچری» و با رنگ‌بندی جدید عرضه شد.

خودرو ام وی ام 110s  مجهز به پیشرانه 3 سیلندر با حجم 998 سی سی است، که حداکثر 168 اسب بخار در 600 دور در دقیقه با گشتاور 93 نیوتون متر در 3500 دور در دقیقه تولید می کند. دارای گیربکس 5 سرعته دستی است که نیرو را به چرخهای جلو میفرستد. شتاب 0 تا 100 این خودرو 15 ثانیه است با حداکثر سرعت 150 کیلومتر در ساعت. به علاوه حجم باک این خودرو 35 لیتر با مصرف سوخت ترکیبی 4.2 لیتر در هر صد کیلومتر است. ام وی ام 110s دارای رینگ  14 اینچی بوده و سایز لاستیک فابریک ام وی ام 110s،  165/60R14 می باشد.

 

قیمت و خرید بهترین لاستیک ام وی ام 110s باکیفیت و ارزان

لاستیک خودرو یکی از مهمترین بخش های آن به شمار میاید، چرا که تنها نقطه تماس خودرو با جاده است و نقش اساسی در هندلینگ و کیفیت سواری دارد. خرید لاستیک مناسب، سرمایه گذاری ارزشمند برای حفظ سلامت خودرو و سرنشینان است.

 امروزه خرید اینترنتی لاستیک با مزایای فراوانی که دارد، جایگاه مناسبی در جامعه یافته است. خرید تایر  از فروشگاهی معتبر و با قیمت عمده فروشی را باید در خرید اینترنتی لاستیک در نظر بگیرید. قیمت روز لاستیک ام وی ام 110s با توجه به نوسانات ارزی بازار متغیر است و بسیاری فروشگاهها از دادن قیمت روز تایر ام وی ام 110s در سایت خود امتناع می کنند. تیم پرتلاش همپالاستیک با خرید لاستیک بدون واسطه، قیمت روز لاستیک ام وی ام 110s را در اختیار شما قرار می دهد تا مطمئن خرید کنید.

در هنگام خرید لاستیک جدید دانستن سایز مناسب لاستیک ام وی ام 110s، کیفیت لاستیک و جاده محل تردد بسیار حائز اهمیت است. امروزه لاستیک مناسب ام وی ام 110s در برندهای مختلف در بازار عرضه می شود. قیمت لاستیک ام وی ام 110s بسته به کیفیت ساخت، کاربری و داخلی یا خارجی بودن متفاوت است. ما در همپالاستیک با به روز نگه داشتن قیمت لاستیک و فروش لاستیک با قیمت عمده فروشی تلاش می کنیم تا امکان خرید لاستیک با کف قیمتی را برای شما فراهم کنیم. لاستیک ام وی ام 110s دارای سایز  165/60R14 است . ما در همپالاستیک با تنوع بی نظیر در محصولات، لاستیک ام وی ام 110s را با انواع برندهای ایرانی و خارجی از قبیل مارشال، رازی، رودوینگ و ... عرضه می کنیم.

ما مجموعه متنوعی از این تایرها را برای پوشش کامل نیاز خودرو و بودجه شما گرد هم آوردیم. شما امکان مقایسه مشخصات این تایرها و استفاده از مشاوره رایگان تیم همپالاستیک را دارید تا بهترین لاستیک ام وی ام 110s را برای خودروی خود انتخاب کنید. متقاضیان خرید لاستیک ام وی ام 110s با مراجعه به سایت فروشگاه همپالاستیک می توانند به صورت آنلاین و باخدماتی از قبیل پرداخت در محل، گارانتی تضمین کیفیت، ضمانت نامه اصالت کالا و امکان تست 7 روزه از سراسر کشور با ارزان ترین قیمت خریداری نمایند و در کوتاه ترین زمان ممکن تحویل بگیرند.

 

متاسفانه در حال حاضر لاستیکی برای این محصول وجود ندارد.