بهترین گل لاستیک میشلن در سال 2024

بهترین گل لاستیک میشلن در سال 2024

 

امروزه گروه میشلن یک شرکت جهانی است که دفتر مرکزی آن در کلرمون-فران فرانسه است. میشلن برای بیش از 100 سال پیشرو در صنعت لاستیک خودرو بوده و همچنان یکی از پرفروش ترین برندهای تایر در جهان است. به علاوه میشلن مالک BFGoodrich است که بر روی لاستیک‌های شاسی‌بلند و پرفورمنس تمرکز دارد و برند ارزان‌تر Uniroyal را نیز در اختیار دارد. میشلن دارای سابقه طولانی در نوآوری است، به طور مداوم نمره های بالایی را برای کیفیت دریافت می کند، و دارای اخلاق زیست محیطی قوی است.

لاستیک های میشلن برای دومین سال متوالی موفق به دریافت جایزه برتر Car Talk یعنی جایزه آچار طلایی ( جایزه آچار طلایی یک جایزه معتبر است که توسط شورای ایمنی TANY به افتخار بهترین تکنسین های خودروهای سنگین در ایالت نیویورک اعطا می شود.) در سه دسته شدند.

 

افتحارات لاستیک های میشلن

 

برنده آچار طلایی برای بهترین برند کلی - میشلن

میشلن برترین تولید کننده تایر در جهان است و در نوآوری و اعتماد در صنعت لاستیک خودرو پیشتاز است. میشلن به عنوان برنده برتر آچار طلایی برای بهترین برند در کل، سابقه قابل اعتمادی برای کیفیت و طول عمر معرفی شده است.

 

  • رتبه بندی کیفیت برتر
  • رتبه بندی مصرف کننده برتر
  • تمرکز بر مسئولیت زیست محیطی

 

برنده آچار طلایی برای بهترین تایر چهار فصل  ( لاستیک میشلن مدل CrossClimate2)

برنده آچار طلایی و بهترین انتخاب برای بهترین تایر چهار فصل میشلن مدل CrossClimate2 ، به دلیل طراحی نوآورانه و ترکیب آج تطبیق پذیر حرارتی میشلین در تمام فصول است. این تایر طراحی منحصر به فرد عملکرد عالی در خشک، مرطوب و زمستان را ارائه می دهد.

 

  • رتبه بندی صنعت برتر
  • نوآوری برتر
  • اندازه های موجود: 16 تا 20 اینچ

 

برنده آچار طلایی برای تایر بهترین عملکرد برای لاستیک میشلن مدل Pilot Sport 4S

 

لاستیک میشلن مدل Pilot Sport 4S برنده آچار طلایی و بهترین انتخاب برای بهترین عملکرد تایر در بازار امروز است. این تایر برتر بالاترین امتیاز را برای انعطاف پذیری، چسبندگی و کشش به دست آورد. لاستیک میشلن مدل Pilot Sport 4S ابزار دقیقی است که عملکرد فوق العاده ای را ارائه می دهد.

 

  • ماندگاری عالی
  • عملکرد برتر
  • اندازه های موجود: 17 تا 23 اینچ

 

بهترین گل لاستیک میشلن از نظر نوع خودرو

کیفیت لاستیک میشلن اصل بی نظیر است. اما در هر حال همه تایرهای یک برند خاص کیفیت یکسانی ندارند. در این بخش از فروشگاه اینترنتی همپالاستیک، ما بهترین گلهای لاستیک میشلن را از نظر نوع خودرو معرفی می کنیم تا در خرید لاستیک میشلن آگاهانه عمل کنید.

 

بهترین گل لاستیک میشلن

 

لاستیک میشلن مدل CrossClimate2  - برنده آچار طلایی - بهترین تایر چهار فصل

 

لاستیک میشلن CrossClimate2 یک تایر چهار فصل است که عملکرد استثنایی را در تمام طول سال ارائه می دهد. این تایر میشلن دارای ترکیب آج به گونه ای است که برای کنترل آب و هوای خشک، مرطوب و زمستانی طراحی شده است به طوری که در دماهای پایین انعطاف پذیر می ماند. حتی دارای رتبه بندی دانه های برف کوه سه قله (3PMSF) است، چیزی که در تمام فصول یافت نمی شود.

علاوه بر فرموله شده خاص لاستیک ، الگوی آج دارای زوایای شیب دار است که آب را از سطح دور می کند تا سطح تماس با آب را کاهش دهد و کشش را افزایش دهد. میشلن از تنظیم کاهش نویز PIANO خود استفاده می کند که دارای نوعی الگوی آج است که صدای هوا را کاهش می دهد. خرید لاستیک میشلن مدل CrossClimate2  جایگزینی عالی برای هر لاستیک OEM چهار فصل است. مالکان خودروهای برقی هیچ افت قابل توجهی در برد گزارش نمی دهند. برای خرید لاستیک سواری میشلن اصل با  تضمین اصالت، کیفیت و تنوع به سایت فروشگاه همپالاستیک مراجعه کنید. در صورت عدم موجودی می توانید با مشاوران ما تماس بگیرید تا در صورت امکان گل لاستیک میشلن مورد نظر شما را فراهم کنند.

 

مشخصات:

     وزن: 21-32 پوند

     اندازه های موجود: 16، 17، 18، 19، 20 اینچ

 

 

لاستیک میشلن مدل  Latitude Tour - بهترین تایر شاسی بلند

 

لاستیک میشلن مدل  Latitude Tour  تایری چهار فصل برای کراس اوورها، SUVها و کامیون های سبک است. این تایر ترکیبی از راحتی، سایش و بهره وری سوخت با عمر طولانی آج و مقاومت غلتشی کم است. این کشش در تمام طول سال در جاده‌های خیس، خشک و کم برف وجود دارد. لاستیک میشلن مدل  Latitude Tour دارای ترکیب مبتنی بر سیلیس و طراحی آج متقارن برای افزایش عمر آج هستند. بلوک های شانه ای پایدار و دنده مرکزی به پاسخگویی و پایداری کمک می کند، در حالی که طراحی بهینه سازی شده برای رایانه، صدا را برای کیفیت بهتر سواری کاهش می دهد. همپالاستیک" به عنوان بزرگترین مرکز خرید آنلاین لاستیک خودرو" با تنوع بالا امکان خرید لاستیک شاسی بلند میشلن را برای مشتریان گرامی فراهم کرده است.  

 

مشخصات:

     وزن: 25 - 36 پوند

     سایزهای موجود: 17،18 اینچ

 

 

لاستیک میشلن مدل Defender LTX M/S - بهترین تایر کامیون

 

لاستیک میشلن مدل Defender LTX M/S لاستیک چهار فصلی است که طول عمر بالای آج را با قابلیت چهار فصل ترکیب می کند. سواری نرم و آرام با کشش در شرایط خشک، مرطوب و زمستانی از جمله برف خفیف را ارائه می دهد. ترکیب لاستیکی به کار رفته برای این لاستیک ها با الگوی آج ویژه آن برای مدیریت انواع شرایط جاده بهینه شده است. الگوی چهار کانال آن دارای شیارهای متعددی است که به دور کردن آب از قسمت تماس و بهبود کشش کمک می کند. همچنین تسمه های فولادی دوقلو برای ایجاد استحکام و دوام برای حمل بارهای سنگین وجود دارد.

 

مشخصات:

          وزن: 24 - 54 پوند

     اندازه های موجود: 15، 16، 17، 18، 19، 20، 22 اینچ

 

 

لاستیک میشلن مدل   Primacy Tour A/S -بهترین تایر خودروی سواری

 

میشلن Primacy Tour A/S  تایری برای تمام فصل‌ها برای سدان‌ها، کوپه‌ها، کراس اوورها و شاسی‌بلندها است. به گونه ای طراحی شده است که سواری نرم، کمترین صدا و کشش در طول سال را ارائه دهد. شرایط مرطوب یا خشک، سرد یا گرم و حتی برف ملایم همگی توسط این تایر به خوبی مدیریت می شوند. دارای آج نامتقارن پنج دنده ای است که سواری را بهبود می بخشد و صدا را با بلوک های عرض شانه به حداقل می رساند تا هندلینگ خشک و چسبندگی جانبی را بهبود بخشد. شیارها و سیپ ها به قیف کردن آب از سطح تماس و بهبود کشش روی برف و یخ کمک می کنند.

 

مشخصات:

     وزن: 24-36 پوند

     اندازه های موجود: 17، 18، 19، 20، 21 اینچ

 

 

لاستیک میشلن مدل   X-Ice Xi3-بهترین تایر زمستانی

 

لاستیک میشلن مدلX-Ice Xi   تایری زمستانی بدون گل میخ برای خودروهای کوپه، سدان، مینی ون و کراس اوور است. کشش خوبی در برف و یخ و هندلینگ مطمئن در هوای سرد و زمستانی دارد. به علاوه  لاستیک میشلن مدلX-Ice Xi  تایری با مقاومت غلتشی کم است که به بهبود مصرف سوخت کمک می کند. ترکیب لاستیکی مبتنی بر سیلیس به تایر کمک می‌کند تا زمانی که هوا گرم‌تر است محکم بماند و در دماهای پایین انعطاف‌پذیر بماند. طراحی آج، آب و لجن را به طرفین فشار می دهد تا از آب پلنینگ جلوگیری شود و الگوی آج سفتی را برای پوشش بهتر آج بهبود می بخشد. این تایرها الزامات خدمات برف شدید صنعت را برآورده می کنند و نماد دانه های برف کوه سه قله (3PMSF) را دارند.

 

مشخصات:

     وزن: 16 - 28 پوند

     اندازه های موجود: 14، 15، 16، 17، 18، 19 اینچ

 

 

لاستیک میشلن مدل  LTX A/T 2-بهترین تایر آفرود

 

لاستیک میشلن LTX A/T 2 یک تایر آفرود و تمام زمین برای وانت و شاسی بلندها است. رانندگی ناهموار و خارج از جاده را با طراحی آج منحصربفرد مدیریت می کند که کشش را در خاک، گل، شن، چمن مرطوب و برف افزایش می دهد. این قابلیت تایر، راحتی رانندگی در جاده را فدا نمی کند. صدای کم با راندمان سوخت خوب و عمر آج طولانی مدت که به طور یکنواخت فرسوده می شود؛ از دیگر مزایای لاستیک میشلن مدل  LTX A/T 2 است. طراحی این تایر لرزش و صدای جاده را کاهش می دهد در حالی که تسمه های فولادی دوام و مقاومت در برابر سوراخ شدن را افزایش می دهند.

 

مشخصات:

     وزن: 35 - 59 پوند

     اندازه های موجود: 16، 17، 18، 20 اینچ

 

بهترین مدل لاستیک میشلن

 

 

چرا تایرهای میشلن را انتخاب کنیم؟

 

میشلن برای مدت طولانی فعال بوده و این موضوع، میشلن را به برندی تبدیل کرده است که می توانید به آن اعتماد کنید. با خرید لاستیک میشلن، شما می دانید چه چیزی به دست می آورید و می توانید مطمئن باشید که این برند پشت محصول خود خواهد ایستاد. تداوم نوآوری های فنی تایرهای میشلن را در مصرف سوخت کارآمدتر می کند و اثرات زیست محیطی آنها را کاهش می دهد و در عین حال عملکرد کلی را بهبود می بخشد. همچنین طیف گسترده ای از لاستیک ها وجود دارد، بنابراین یافتن لاستیک کاملاً مناسب برای وسیله نقلیه و نحوه رانندگی شما دشوار نیست.

 

 

نوآوری‌های فنی در تولید لاستیک میشلن:

لاستیک های میشلن در ظاهر ممکن است شبیه لاستیک‌هایی باشند که سال‌ها پیش روی خودروی خود قرار داده‌اید، اما این لاستیک‌ها دارای ترکیبات جدید و طراحی‌های جدیدی هستند که باعث کارآمدتر شدن و کشش بهتر آن‌ها می‌شود. میشلن به معرفی لاستیک های جدید که از جدیدترین نوآوری ها استفاده می کنند، ادامه می دهد.

 

کیفیت لاستیک میشلن:

 همه لاستیک‌ها یکسان ساخته نمی‌شوند و مسلما به اندازه هزینه ای که برای لاستیک‌ها می‌پردازید، لاستیک بهتری دریافت می‌کنید. خرج کردن کمتر ممکن است امروز باعث صرفه جویی در هزینه شما شود، اما زمانی که لاستیک های جدید شما آنطور که انتظار می رود دوام نمی آورند، ممکن است در دراز مدت برای شما هزینه داشته باشد. شهرت میشلن برای کیفیت به این معنی است که می دانید لاستیک های آن همانطور که تبلیغ می شود عمل می کنند. کیفیت بی نظیر لاستیک های میشلن ویژگی برجسته این برند است.

 

مسئولیت زیست‌محیطی لاستیک میشلن:

لاستیک‌ها برای همیشه دوام نمی‌آورند و زباله‌های لاستیکی زیادی ایجاد می‌کنند. میشلن بر روی توسعه گزینه های سازگار با محیط زیست متمرکز است که باعث کاهش ضایعات و بهبود بهره وری سوخت می شود.

 

 

بهترین انتخاب برند لاستیک ماشین

 

مارک های تایر زیادی وجود دارد و اینترنت انجام تحقیقات قبل از خرید را آسان می کند. اطمینان حاصل کنید؛ برندی که انتخاب می‌کنید برای عرضه لاستیک‌های باکیفیت که قبل از زمان خود فرسوده نمی‌شوند، شهرت خوبی دارد. مارک‌های ارزان‌تر ممکن است مقرون به صرفه به نظر برسد، اما خرید لاستیک از یک برند ناشناخته می‌تواند به این معنا باشد که شما تایرهایی می‌خرید که مانند مارک‌های شناخته شده دوام نمی‌آورند.

 

 

سوالات متداول

 

لاستیک های میشلن چقدر عمر می کنند؟

   طول عمر تایر به خود تایر و نحوه رانندگی بستگی دارد. نحوه رانندگی که بسیار سرگرم کننده به نظر می رسد، عمر لاستیک شما را به میزان قابل توجهی کاهش می دهند.

 

لاستیک های میشلن چه سایزهایی ارائه می دهد؟

 میشلن انواع مختلفی از اندازه ها را ارائه می دهد. برای انواع سایزها و خودروها، احتمالاً میشلن لاستیک مناسبی دارد.

 

چه برندهایی با میشلن قابل مقایسه هستند؟

 برندهای قابل مقایسه با میشلن شامل بریجستون، کانتیننتال و گودیر هستند.

 

از کجا می توانم تایرهای میشلن را آنلاین بخرم؟

 امروزه بهترین روش خرید لاسیک های میشلن خرید اینترنتی لاستیک است؛ چرا که کیفیت لاستیک میشلن جای شک و شبهه ای در خرید آن ایجاد نمی کند. از طرفی پیدا کردن قیمت روز، نوع و سایز لاستیک مورد نیاز شما در خرید آنلاین لاستیک بسیار آسان تر است. ما خرید اینترنتی لاستیک میشلن از فروشگاهی معتبر مانند همپالاستیک را به شما پیشنهاد می کنیم تا هم از کیفیت و هم قیمت لاستیک خود مطمئن باشید.

 

آیا لاستیک میشلن بهترین هستند؟

  بدون شک بزرگترین نوآوری تایر در دهه گذشته برای لاستیک سواری و کراس اوورها متعلق به میشلن است. بسیاری از تولیدکنندگان به اندازه کافی به میشلن اعتماد دارند تا این برند را برای تایرهای OEM خود در وسایل نقلیه جدید انتخاب کنند.