بررسی لاستیک های کپسن: معرفی بهترین مدل‌های لاستیک کپسن با ذکر ویژگی ها

بررسی لاستیک های کپسن: معرفی بهترین مدل‌های لاستیک کپسن با ذکر ویژگی ها

 

 تایرسازی کپسن، برندی نسبتاً جدید در صنعت تایراست که به دلیل طیف وسیعی از تایرهای مقرون به صرفه و قابل اعتماد خود مورد توجه قرار گرفته است. در این مقاله از همپالاستیک، نگاهی عمیق به بررسی تایرهای کاپسن و بهترین مدل‌های موجود در سال 2023 خواهیم داشت و ویژگی‌ها و مزایای منحصر به فرد آن‌ها را برجسته می‌کنیم. شما به دنبال خرید لاستیک های چهار فصل، لاستیک های زمستانی یا تایرهای عملکردی باشید، این مقاله به شما کمک می کند تا تصمیمی آگاهانه در انتخاب و خرید تایرهای کاپسن بگیرید. این راهنمای انتخاب و خرید لاستیک های کاپسن بدون تردید می تواند در انتخاب بهترین گل لاستیک کاپسن راهگشا باشد. بنابراین، تا پایان مقاله با ما همراه باشید!

 

لاستیک کپسن کجا تولید می شود؟

 

لاستیک های کاپسن در کارخانه های شرکت چینی شاندونگ هواشنگ لاستیک، واقع در استان شاندونگ تولید می شوند که در سال 1994 تاسیس شد. در کارخانه های تولیدی این شرکت، تجهیزات مدرن از شرکت های پیشرو  ایتالیایی، آمریکایی، آلمانی و ژاپنی در سطحی با مساحت بیش از 900000 متر مربع نصب شده است.

 

لاستیک کپسن(کاپسن) برای خودروهای سواری

 

طیف لاستیک های کپسن برای خودروهای سواری شامل 11 مدل می باشد. پرچمدار این دسته تایرها، اسپورت مکس است که شامل تایرهایی در رده Ultra High-Performance می شود.  شایان ذکر است که مدل های کاملاً خاص در این دسته وجود دارد. به عنوان مثال، DurableMax Taxi RS01 که برای ناوگان تاکسیرانی طراحی شده است. الگوی آج ظاهراً متفاوت از لاستیک‌های مینی‌بوس و کامیون‌های سبک، که در ترکیب با ترکیبی مقاوم در برابر سایش، عمر بسیار طولانی را ارائه می‌کند.

 

لاستیک های کامیون کپسن

با وجود این واقعیت که تنها یک چهارم تایرهای این برند برای کامیون ها طراحی شده است، دهها مدل تایر برای خودروهای تجاری دارد. چنین لاستیک هایی بسته به شرایط کار به چند دسته تقسیم می شود:

 

  • برای حمل و نقل از راه دور؛
  • برای حمل و نقل منطقه ای؛
  • برای هر جاده؛
  • برای خارج از جاده

 

بر این اساس ، در هر گروه ، چندین خط تایر وجود دارد. هر مدل برای استفاده در شرایط خاصی طراحی شده است که در آن حداکثر کارایی و عملکرد را نشان می دهد. در ادامه به بررسی لاستیک های کپسن با ذکر ویژگی ها و مزایا می پردازیم.

 

بهترین مدلهای تایرهای کپسن در سال 2023

در اینجا لیستی از بهترین گلهای لاستیک کاپسن آماده کردیم که عبارتند از:

 

  • لاستیک کاپسن مدل RS26 PracticalMax H/P
  • لاستیک کاپسن مدل H202 ComfortMax A/S
  • لاستیک کاپسن مدل K737 Rassurer
  • لاستیک کاپسن مدل S801 ComfortMax
  • لاستیک کاپسن مدل RS21 PracticalMax H/T
  • لاستیک کاپسن مدل K3000 Rassurer
  • لاستیک کاپسن مدل H2000
  • لاستیک کاپسن مدل S2000 SportMax
  • لاستیک کاپسن مدل RS01 DurableMax

   

بهترین مدل لاستیک کپسن

 

 

کیفیت و ویژگی های لاستیک کپسن (کاپسن)

در ادامه ما ویژگی های تعداد زیادی از لاستیک های کاپسن را ارائه می کنیم تا شما با داشتن اطلاعات کافی از کیفیت، مزایا و مشخصات لاستیک های کپسن؛ بهترین انتخاب و خرید لاستیک را انجام دهید. از این رو برای یافتن اطلاعات جامع از لاستیک های کاپسن چینی این برند نسبتا جدید و خوش قیمت، تا پایان مقاله با ما همراه باشید.

 

 

بررسی و خرید لاستیک کپسن مدل  H2000  

 

تایر تابستانی کاپسن مدل H2000 برای اتومبیل های سواری قدرتمند و پر سرعت طراحی شده است. مدل کلاس UHP نه تنها با استفاده از هندلینگ اسپرت و چسبندگی در سرعت بالا متمایز می شود، بلکه تولید کننده چینی امکان استفاده از این تایر را در برخی مناطق و شرایط زمستانی نیز فراهم کرده است.

 

لاستیک دارای طراحی آج نامتقارن است. این طراحی شامل چندین مشخصه کاربردی است که خواص خاصی را بهبود می بخشد. در بخش داخلی تایر، شانه برای حرکت مستقیم الخط و در قسمت بیرونی برای تعادل هنگام مانور بهینه شدند.

عناصر آج پنج دنده طولی را تشکیل می دهند. در هر یک از آنها با پله های متفاوت نسبت به یکدیگر قرار دارند. این ویژگی سر و صدای و لرزش را به حداقل می رساند که به نوبه خود تأثیر مثبتی بر راحتی صوتی دارد.

 

ویژگی های اصلی لاستیک کپسن مدل  H2000  

 

  • طراحی آج به بخش های کاربردی مختلف تقسیم شده است که دارای یک الگوی نامتقارن است.
  • برای افزایش راحتی صوتی، عناصر آج در چند مرحله مرتب شده اند.
  • ترکیب SSBR و ترکیب سیلیکا چسبندگی قابل اعتماد را در هر شرایط آب و هوایی تضمین می کند

 

 

بررسی و خرید لاستیک کپسن مدل  H202 ComfortMax A/S

 

لاستیک تابستانی H202 توسط متخصصان شرکت Shandong Huasheng Rubber که مالک این برند است ساخته شده است. مانند تمام محصولات خود، این مدل در درجه اول برای رانندگان اروپایی که الزامات بسیار سختگیرانه ای برای لاستیک دارند، طراحی شده است. به منظور مطابقت با این استاندارد، از فن آوری مدرن، نه تنها در طراحی تایر، بلکه در مواد مورد استفاده در ساخت آن نیز به کار گرفته شد.

به طور خاص، این ترکیب بیشتر از سیلیس تشکیل شده است. این مواد چسبندگی آج را در جاده هایی که در اثر باران سرد هستند، افزایش می دهد. پلیمرهای ویژه به کار رفته، به نوبه خود به تایر کمک می کنند تا یکپارچگی خود را هنگام رانندگی با سرعت بالا حفظ کند.

 

یکی از شرکای شرکت جهت توسعه، بریجستون است که برخی از فناوری های آن در طراحی آج لاستیک های کپسن کاربرد پیدا کرده است. شکل پروفیل این تایر به گونه ای انتخاب می شود که سطح تماس در هر حالت حرکتی بدون تغییر باقی بماند. این باعث می شود تایر در اکثر ویژگی های عملکردی، از چسبندگی گرفته تا راحتی صوتی، متعادل باشد.

ویژگی بعدی این مدل شکل بلوک ها در مرکز آج است که به همین دلیل شباهت زیادی به تیغه ها دارند. این طراحی باعث بهبود مقاومت در برابر هیدروپلنینگ می شود.

 

ویژگی های اصلی  لاستیک کاپسن مدل  H202

 

  • ترکیب تایر مقدار قابل توجهی سیلیس دارد؛ در نتیجه می تواند چسبندگی در جاده های خیس  و طول عمر آن را افزایش دهد.
  • اجرای بلوک‌های گلبرگ‌شکل در مرکز آج لاستیک، خطر آب‌پلنینگ را به حداقل می‌رساند و عملکرد تایر را در طول شتاب‌گیری طولی افزایش می‌دهد.
  • با اتخاذ یک شکل پروفیل بهینه، رفتار تایر قابل اطمینان تر و قابل پیش بینی تر شده و ایمنی و پایداری بهتری در جاده ایجاد کرده است.

 

 

بررسی و خرید لاستیک کپسن مدل K3000 Rassurer

 

تایر تابستانی K3000 برای پویاترین نسخه های خودروهای سواری طراحی شده است. این تایر با هندلینگ اسپرت ، پایداری و کشش خوب در سرعت بالا، پایداری روی سطوح مرطوب مشخص می شود.

الگوی آج از طراحی نامتقارن جهت دار برخوردار است. عناصر سفت و سخت عظیم در آن غالب هستند ، به همین دلیل چسبندگی تایر حتی در طول مانور پویا و حرکت با سرعت بالا پایدار می ماند. شیارهای زهکشی بین دنده های طولی دارای حجم بیشتری هستند که باعث به حداقل رساندن خطر هیدروپلنینگ می شود. لبه های عرضی بی شماری افزایش و کاهش سریع شتاب در سطوح مرطوب را امکان پذیر می کند.

 

ویژگی های اصلی لاستیک کاپسن مدل K3000

 

  • با بهبود چسبندگی در حین مانور دینامیکی، مشخصات بهینه آج و شکن تقویت‌شده، ظرافت اسپرتی را به هندلینگ اضافه می‌کنند.
  • ثبات جهت دار در حالی که به لطف دنده های طولی سفت و سخت و بلوک های عظیم شانه ، سایش ناهموار را کاهش می دهد ، افزایش می یابد.
  • شیارهای زهکشی پهن، رانندگی با سرعت بالا در جاده های مرطوب را تسهیل می کنند. راننده با اطمینان می تواند با سهولت چنین شرایطی را طی کند.

 

 

بررسی و خرید لاستیک کپسن مدل   K737 Rassurer

 

تایر تابستانی K737 Rassurer برای خودروهای سواری جمع و جور و سایز متوسط طراحی شده است. این تایرها به رده عملکرد فوق العاده بالا تعلق دارد و تمام ویژگی های رانندگی ذاتی خود را از چسبندگی عالی بر روی سطوح مرطوب گرفته تا ثبات و هندلینگ دقیق در پیچ ها دارا می باشد.

 

این لاستیک با دو الگوی آج غیر متقارن عرضه می شود. در اندازه هایی که بیشترین عرض را دارند شامل یک دنده طولی پیوسته گسترده در وسط است. طراحی تایر پایداری چنگال را بهبود می بخشد و رانندگی در سرعت های بالا را آسان تر می کند. در هر دو نسخه، مناطق شانه دارای ابعاد هیپرتروفی هستند و بیش از نیمی از سطح آج را اشغال می کنند. بلوک های واقع در اینجا ثبات و دقت در فرمان را هنگام پیچیدن فراهم می کنند.

 

ویژگی های اصلی لاستیک کاپسن مدل   K737 Rassurer

 

  • یک دنده طولی گسترده در وسط، فرآیند کنترل را با سرعت بالا تسهیل می کند.
  • بلوک های عظیم در امتداد لبه های آج، ثبات و ظرافت اسپرت را در هندلینگ با مانور پویا ارائه می دهند.
  • لبه های عرضی دراز بلوک ها و لبه ها امکان شتاب گیری و ترمز شدید روی سطوح خیس را فراهم می کند.

 

 

 

بررسی و خرید لاستیک کپسن مدل   RS01 DurableMax

 

تایر تجاری RS01 کپسن برای کامیون های سبک و مینی بوس ها طراحی شده است. به عنوان یک مدل بسیار جدید در بازار، با عملکرد بالا از جمله عمر طولانی و قابلیت اطمینان مشخص می شود.

ویژگی کلیدی آج این تایر طراحی بخش مرکزی آن است. از دو ردیف بلوک بزرگ تشکیل شده است. نزدیکی آنها پایداری جهت و بازده سوخت را بهبود می بخشد، در حالی که ابعاد عظیم آنها مقاومت در برابر سایش ناهموار و چسبندگی روی سطوح خشک را افزایش می دهد.

 

بلوک های واقع در نواحی شانه های آج نیز بزرگ هستند. به همین دلیل، لاستیک هنگام مانور دادن، پایداری عالی را نشان می دهد، و به دلیل ضایعات عرضی متعدد، عملکرد بالایی در هنگام ترمزگیری دارد.

 

از آنجایی که این مدل در ابتدا با در نظر گرفتن ویژگی های عملکرد وسایل نقلیه تجاری توسعه یافت، قاب آن به طور قابل توجهی تقویت شد. علاوه بر افزایش لایه بندی، با وجود یک شکن از طناب کاملاً فلزی متمایز می شود. علاوه بر افزایش ظرفیت حمل، وجود چنین "زیر لایه" سفت و سخت علاوه بر این باعث بهبود ثبات جهت و ثبات رفتار در سرعت بالا می شود و محافظت در برابر سایش ناهموار را افزایش می دهد.

 

ویژگی های اصلی لاستیک کاپسن مدل  RS01

 

  • بلوک های عظیم در مرکز آج باعث افزایش سطح تماس می شود، از سایش ناهموار جلوگیری می کند.
  • افزایش استحکام و ابعاد قابل توجه عناصر آج در نواحی شانه، باعث بهبود چسبندگی هنگام مانور می شود.
  • افزایش تعداد لبه های چسبندگی عرضی باعث افزایش عملکرد تایر در طول شتاب های طولی می شود.
  • لاشه تقویت شده با کمربند فلزی ظرفیت بارگذاری بالا و قابلیت اطمینان عالی را فراهم می کند.

 

بررسی و  خرید لاستیک کپسن مدل  RS21 PracticalMax H/T

 

تایر لاستیک کپسن مدل  RS21 برای آن دسته از SUV ها و کراس اوورهایی طراحی شده است که منحصراً در جاده های آسفالت حرکت می کنند. در چنین شرایطی، این مدل قوی ترین ویژگی های خود را نشان می دهد، یعنی چسبندگی خوب در جاده های خیس، سطح بالایی از راحتی صوتی و راندمان سوخت.

 

بیشتر مزایای این مدل به دلیل خواص ترکیبات آن است. مواد آن شامل مقدار بالای دی اکسید سیلیکون است. به لطف این مولفه، آج لاستیک در جاده ها در سرمای ناشی از باران محکم می شود و مقاوم در برابر سایش است. علاوه بر این، ترکیب لاستیکی حاوی ترکیبات پلیمری خاصی است. آنها استحکام کششی آج را افزایش می دهند که یکپارچگی آن را در طول حرکت طولانی مدت با سرعت بالا تضمین می کند.

 

یکی دیگر از ویژگی های این لاستیک کپسن افزایش سطح راحتی صوتی است. تا حد زیادی توسط گام متغیر عناصر آج در دنده های طولی تامین می شود. یکی دیگر از دلایل کم صدا بودن خاصیت ارتجاعی ترکیب لاستیکی است که به همین دلیل ارتعاشات ناشی از ریز زبری های سطح جاده عملاً به بدنه خودرو منتقل نمی شود.

 

ویژگی های اصلی تایر کاپسن مدل    RS21

 

  • دنده طولی وسیع مرکز، پایداری فوق‌العاده را در سرعت‌های بالا تضمین می‌کند.
  • آج لاستیک به دلیل ترکیب لاستیکی حاوی پلیمرها و سیلیس دارای کیفیت الاستیک و مقاوم در برابر حرارت است.
  • کشش در جاده های مرطوب با شیارهای زهکشی گسترده با دیوارهای زاویه دار بهبود می یابد.
  • آرایش چند مرحله ای بلوک ها و طراحی آج الاستیک سطح بالایی از راحتی صوتی را فراهم می کند.
  • اندازه کوچک عنصر آج و مکان بهینه آن به بازده سوخت خوب کمک می کند.

 

بهترین مدلهای لاستیک کپسن

 

بررسی و خرید تایر کپسن مدل    RS26 PracticalMax H/P

 

لاستیک RS26 برای خودروهای سواری طراحی شده است. این تایر مدل UHP (با عملکرد بالا) با چسبندگی عالی بر روی سطوح مرطوب، پایداری و رفتار پایدار در هر سرعت و در حین مانورهای تیز است که با سطح خوبی از راحتی صوتی در مقایسه با اکثر رقبا، مشخص می‌شود.

 

لاستیک پایداری بسیار خوبی در پیچ ها نشان می دهد. این امر با طراحی بلوک های شانه در قسمت بیرونی آج تضمین می شود. این برشها دارای ابعاد عظیم هستند و به صورت عرضی قرار دارند. این امر نه تنها به لاستیک چسبندگی قابل اعتماد در هنگام مانور می دهد، بلکه تضمین می کند که نیروهای شتاب جانبی به سرعت و با دقت به فرمان منتقل می شوند و در نتیجه راحتی رانندگی را بهبود می بخشند.

آج لاستیک مجهز به سیستم زهکشی است. این امر بر اساس چهار شیار طولی در قسمت مرکزی است. حجم آنها برای به حداقل رساندن خطر آب پلنینگ تقریباً با هر سرعتی کافی است. عملکرد آن‌ها با کار لایه‌های متعدد، که علاوه بر ایجاد لبه‌های چسبنده اضافی، از تخلیه آب به یکی از شیارهای زهکشی مجاور اطمینان می‌دهند، تقویت می‌شود.

 

ویژگی های اصلی تایر کاپسن مدل   RS26  

 

  • الگوی نامتقارن آج لاستیک، کشش قابل اعتماد را در هر شرایطی تضمین می کند.
  • اضافه شدن دو بلوک شانه ای در لبه های بیرونی، پایداری در مانورها را افزایش می دهد.
  • علاوه بر این، یک دنده طولی پیوسته که در مرکز لاستیک قرار دارد، پایداری ثابتی را در هنگام رانندگی با سرعت‌های بالا تضمین می‌کند.

 

 

بررسی و خرید تایر کپسن مدل   S2000 SportMax

تایر خودروی سواری S2000 برای خودروهای سواری کلاس کوچک و متوسط طراحی شده است. از ویژگی های متمایز این مدل می توان به افزایش کشش در ترافیک با سرعت بالا، رفتار قابل اعتماد و پایدار در جاده های خیس اشاره کرد.

 

تا حد زیادی، خواص عملکرد عالی این تایر به دلیل طراحی نامتقارن الگوی آج است که به چندین ناحیه کاربردی تقسیم شده است. به طور خاص، ناحیه شانه در سمت بیرونی آن، که حاوی بلوک های عظیم زیادی است، هنگام مانور ثبات را فراهم می کند. در عین حال، پل های سفت و سختی که آنها را به هم متصل می کند، از انتشار نویز از مرکز آج جلوگیری می کند که تأثیر مثبتی بر راحتی صوتی دارد.

 

هر دو ناحیه شانه آج دارای ضایعات عرضی هستند. این عناصر ریز به طور قابل توجهی عملکرد لاستیک را هنگام ترمزگیری به خصوص در جاده های خیس افزایش می دهند. در این راستا باید به حجم زیاد داخلی شیارهای زهکشی طولی در قسمت مرکزی آج اشاره کرد. آنها حتی با افزایش قابل توجه سرعت از وقوع آب پلنینگ جلوگیری می کنند.

 

 

ویژگی های اصلی تایر کاپسن مدل    S2000

 

  • طراحی آج نامتقارن لاستیک در جاده های خشک و خیس بسیار خوب عمل می کند.
  • به لطف دنده های طولی سفت و سخت مرکز، به ثبات جهت عالی دست می یابد.
  • بلوک های عظیم واقع در ناحیه شانه در سمت بیرونی تایر به جلوگیری از لغزش در حین مانور کمک می کند و سرعت و دقت واکنش را افزایش می دهد.
  • افزایش تعداد بلوک‌های قرار گرفته در مرکز و سمت داخلی آج، راندمان شتاب تایر را افزایش می‌دهد.
  • قسمت بیرونی آج دارای پل های سفت و سخت بین بلوک ها است که راحتی صوتی لاستیک را بهبود می بخشد. ویژگی‌های منحصربه‌فرد لاستیک، عملکرد و راحتی بهینه را در هر سطح جاده‌ای برای آن فراهم می‌کند.

 

 

 

بررسی و خرید تایر کپسن مدل   S801 ComfortMax

 

تایر تابستانی S801 که متعلق به رده پرفورمنس است، مناسب آن دسته از صاحبان خودروهایی است که علاوه بر ویژگی‌های چسبندگی و ترمز، راحتی صوتی، به کارایی سوخت و رفتار قابل پیش‌بینی قابل اعتماد را در همه شرایط در لاستیک‌ها اهمیت می‌دهند.

 

لاستیک دارای طراحی آج نامتقارن است. ویژگی متمایز آن این است که همه عناصر به گونه ای قرار گرفته اند که دنده های عرضی Z شکل پیوسته در تماس با سطح جاده تشکیل می شوند. این کار چندین ویژگی عملکرد را به طور همزمان بهبود می بخشد. اول از همه، سطح راحتی آکوستیک، که با توجه به این واقعیت که همه عناصر آج دارای آرایش چند مرحله ای هستند، به طور قابل توجهی افزایش یافته است، که باعث حذف صدای طنین می شود. همین راه حل باعث افزایش اندازه سطح تماسی می شود که چسبندگی و هندلینگ را بهبود می بخشد.

 

بیش از نیمی از ترکیبی که آج لاستیک از آن ساخته شده است از اجزای حاوی سیلیکون تشکیل شده است. آنها خاصیت ارتجاعی آن را به حدی افزایش می دهند که امکان قرار دادن بسیار محکم تمام برجستگی های روی سطح آسفالت وجود دارد. این امر به طور قابل توجهی کشش را در شرایط بارانی بهبود می بخشد و همچنین مقاومت غلتشی را کاهش می دهد.

 

طراحی بریکر این مدل شامل یک سیم مصنوعی اضافی است. قرار گرفتن مستقیماً در زیر آج، مقاومت آن را به طور قابل توجهی در برابر تغییر شکل افزایش می دهد که به نوبه خود تأثیر مثبتی بر کنترل پذیری و عمر مفید دارد.

 

ویژگی های اصلی تایر کاپسن مدل   S801

 

  • آج نامتقارن همه کاره عملکرد و راحتی عالی را در همه شرایط فراهم می کند.
  • ترکیب با محتوای بالای سیلیس چسبندگی در جاده های مرطوب را بهبود می بخشد، مصرف سوخت را کاهش می دهد.
  • شکن تقویت شده هندلینگ بهتری را ارائه می دهد، عمر لاستیک را افزایش می دهد.

 

 

بررسی و خرید تایر کپسن مدل   K717

 

تایر کپسن مدل    K717 بر روی خودروهای سواری جمع و جور و متوسط نصب می شود. با حرکت نرم، هندلینگ خوب در سرعت و پایداری وسیله نقلیه در حین مانور مشخص می شود.

 

الگوی آج نامتقارن غیر جهت دار با تعداد قابل توجهی بریدگی و شیار مشخص می شود که لبه های ردپای تایر را ایجاد می کند. عمل دومی بر اثربخشی چسبندگی به جاده بخصوص در هوای بارانی تأثیر می گذارد. وجود یک دنده مرکزی، قابلیت کنترل را در سرعت افزایش می دهد و "شانه های" چند بلوکی فرآیند مانور را تا حد امکان ایمن می کند.

 

لاستیک با استفاده از شبیه سازی کامپیوتری ساخته شده است. به لطف این تکنولوژی، امکان دستیابی به نسبت بهینه از ویژگی های چسبندگی و راحتی صوتی وجود داشت. علاوه بر این، تایر از یک ترکیب نرم ساخته شده است که به طور موثر ریز لرزش های منتقل شده به بدنه خودرو را جذب می کند.

 

ویژگی های اصلی تایر کاپسن مدل   K717

 

  • وسعت کاربرد در خودروهای مختلف در تابستان؛
  • سطح راحتی بالا به دلیل ترکیب نرم و الگوی بهینه آج که از بروز اثرات نویز جلوگیری می کند.
  • کنترل حساس در سرعت به دلیل ساختار قسمت مرکزی آج

 

بررسی لاستیک های کپسن

 

بررسی و خرید تایر کپسن مدل   RS23 PracticalMax A/T

 

تایر کپسن مدل   RS23 برای خودروهای شاسی بلند و پیکاپ طراحی شده است که در جاده های آسفالت شده به اندازه آفرود استفاده می شود. این مدل به رده All Terrain تعلق دارد و با عملکرد خوب بر روی هر سطح، قابلیت رانندگی مطمئن در نامطلوب ترین شرایط جاده ای را دارد.

از بسیاری جهات، تطبیق پذیری در کاربرد با طراحی الگوی آج فراهم می شود. متقارن و غیر جهت دار است، حاوی تعداد زیادی بلوک است. با این حال، شکل، اندازه و مکان آنها به گونه ای انتخاب شده است که چسبندگی خوب و پایداری را هم روی سطوح آسفالتی و هم روی سطوح بدون آسفالت داشته باشد. این امر توسط اندازه بزرگ سطح تماس و وجود لبه های تیز چند جهته در آن ایجاد می شود.

 

یکی از ویژگی های متمایز آج این تایر کپسن، وجود یک دنده طولی بسیار عریض است که دقیقاً در مرکز قرار دارد. این ساختار حاوی بلوک های زیادی است. آنها نسبت به جهت حرکت کج می شوند، که به طور قابل توجهی تحرک آنها را تحت تأثیر نیروهای شتاب جانبی محدود می کند و بنابراین ثبات جهت را در سرعت بالا بدون به خطر انداختن عملکرد خارج از جاده بهبود می بخشد.

 

با وجود اینکه تایر مجهز به آج با تعداد زیادی بلوک است، سطح بالایی از راحتی آکوستیک را نشان می دهد. این مشخصه با آرایش چند مرحله ای بلوک ها و شیب زیاد لبه های تشکیل شده توسط آنها فراهم می شود که تا حد زیادی نویز و لرزش رزونانس را به حداقل می رساند.

 

ویژگی های اصلی تایر کاپسن مدل    RS23

 

  • الگوی آج تایر راندمان بالایی را هم در آسفالت و هم در خارج از جاده فراهم می کند.
  • ثبات جهت عالی و راندمان کنترل بالا به دلیل تمایل بلوک ها در دنده طولی مرکزی.
  • سطح بالایی از راحتی صوتی با آرایش چند مرحله ای بلوک ها تضمین می شود.

 

 

بررسی و خرید تایر کپسن مدل    RS25 PracticalMax M/T

 

نام کامل مدل با اندیس RS25 برند چینی PracticalMax M/T می باشد. نام "آفرود" لاستیک به این دلیل است که برای استفاده در خارج از جاده طراحی شده است.

 

تایر کپسن مدل   RS25 دارای طرح آج باز است. آج این تایر شامل تعداد زیادی بلوک عظیم است. شکل پیچیده چند ضلعی آنها، ارتفاع زیاد و قرار گرفتن در فاصله قابل توجهی از یکدیگر، چسبندگی عالی را در گل و لای برای لاستیک فراهم می کند.

 

این تایر دارای ظرفیت بار بالا تا 1700 کیلوگرم است که به دلیل یک قاب تقویت شده و یک شکن واقع در بالای آن هستند. هر دو عنصر یاتاقان از سیم 3 لایه ساخته شده اند. در عین حال از مواد مصنوعی سنتی و مدرن استفاده می شود که باعث می شود وزن تایر در حد قابل قبولی حفظ شود.

 

ویژگی های اصلی تایر کاپسن مدل   RS25

 

  • طراحی شده برای پوشش های خاکی و شنی با رطوبت بالا؛
  • طراحی آج باز با بلوک های با فاصله زیاد؛
  • لاشه و شکن 3 لایه ساخته شده از فولاد و مواد مصنوعی.

 

 

 

بررسی و خرید تایر کپسن مدل   RS27 PracticalMax H/T

 

لاستیک کپسن مدل RS27 در کامیون های پیکاپ، کامیون های سبک و SUV های فول سایز استفاده می شود. ویژگی های رانندگی مدل بر اساس شرایط عملیاتی چنین وسایل نقلیه، در درجه اول در جاده های آسفالت انتخاب می شود. این لاستیک با کشش قابل اعتماد و کنترل دقیق در سرعت بالا، بهره وری سوخت و عمر طولانی مشخص می شود.

 

الگوی آج غیر جهت دار متقارن با وجود بلوک های کوچک زیادی در قسمت مرکزی متمایز می شود. آنها تعداد زیادی لبه دستگیره چند جهته را در سطح تماس تشکیل می دهند که به همین دلیل لاستیک روی سطوح مرطوب موثر باقی می ماند. شیارهای زهکشی وسیع خطر آبپلنینگ را به حداقل می رساند. برعکس، نواحی شانه آج بزرگ شده و دارای طراحی بسته است. این امر ثبات و دقت در فرمان را هنگام مانور بهبود می بخشد، ناهمواری های سایش را کاهش می دهد، عمر لاستیک را به خصوص با بار وزن قابل توجه، طولانی تر می کند.

 

 

ویژگی های اصلی تایر کاپسن مدل   RS27

 

  • دنده جامد در مرکز و نواحی سخت شانه، ثبات کشش و دقت کنترل را در سرعت بالا افزایش می دهد، سایش را کاهش می دهد.
  • بلوک های متعدد در قسمت مرکزی، شیارهای زهکشی بزرگ، عملکرد موثر آج را روی سطوح مرطوب تضمین می کند.
  • ترکیب لاستیکی مبتنی بر "سیلیکا" استحکام لاستیک را در شرایط بارانی افزایش می دهد و از سایش جلوگیری می کند.

 

 

کلام آخر

در این مقاله از همپالاستیک تلاش کردیم تا به معرفی انواع تایرهای کاپسن که شاید برای شما کمتر شناخته شده باشد؛ بپردازیم. ما به عنوان یکی از بزرگترین نمایندگی های فروش لاستیک خارجی در ایران، این برند چینی را نیز در جهت سهولت دسترسی شما فراهم کردیم. اگر متقاضی خرید لاستیک سواری کاپسن یا به دنبال خرید لاستیک شاسی بلند کپسن هستید؛ با مراجعه به سایت فروشگاه همپالاستیک می توانید این تایرهای ارزان و مقرون به صرفه را به صورت آنلاین و باخدماتی از قبیل پرداخت در محل، گارانتی تضمین کیفیت، ضمانت نامه اصالت کالا و امکان تست 7 روزه از سراسر کشور با ارزان ترین قیمت خریداری نمایند و در کوتاه ترین زمان ممکن تحویل بگیرید.