راهنمای خرید برای انتخاب بهترین لاستیک های فالکن

راهنمای خرید برای انتخاب بهترین لاستیک های فالکن

 

 

معرفی بهترین لاستیک های ژاپنی فالکن برای خودروی شما

 

اگر در مورد برند بهترین لاستیک ها تحقیق کرده باشید، احتمالاً نام تایرهای فالکن را شنیده اید. لاستیک های فالکن به دلیل پاسخگویی و قابلیت های باورنکردنی در حفظ ثبات، حتی در سرعت های بالا، شناخته شده اند. اکثر لاستیک های فالکن با توجه به ارزشی که ارائه می دهند؛ دارای برچسب قیمت بالایی نیستند.

 

برند لاستیک فالکن بهترین انتخاب برای داشتن دوام، هندلینگ و راحتی در یک برند تایر است. ما می خواهیم هشت مدل عالی از این برند را برجسته کنیم و جزئیاتی را برای کمک به تصمیم گیری شما در مورد اندازه و ویژگی های لاستیک های فالکن ارائه دهیم. این مقاله به شما این امکان را می دهد که بهترین لاستیک فالکن را با توجه به نیازها، بودجه و وسیله نقلیه خود انتخاب کنید.

 

در این بررسی، ما از لاستیک های برتر در میان بهترین تایرهای فالکن موجود در بازار رونمایی می کنیم. به دنبال هر نوع تایری اعم از عملکرد پیشرفته، تطبیق پذیر در تمام فصول، یا قابلیت های خاص زمین باشید، این مقاله می تواند راهنمای شما در انتخابی مناسب باشد. برای مشاهده قیمت و خرید لاستیک های فالکن به سایت همپالاستیک مراجعه فرمایید.

 

انتخاب بهترین گل لاستیک فالکن

 

همه در خرید لاستیک های مناسب خودروی خود، در جستجوی بهترین ها هستند. در این راهنما شما را با بهترین لاستیک های فالکن موجود در بازار آشنا می کنیم. این لاستیک ها شهرت خود را به دلیل عملکرد فوق العاده، دوام و قابلیت اطمینان به دست آورده اند. پس تا پایان مقاله با ما باشید تا اطلاعات مفیدی در خصوص این برند تایر بدست آورید.

 

لاستیک فالکن مدل Sincera SN201 A/S

 

لاستیک فالکن مدل Sincera SN201 A/S به دلیل ارائه عملکرد ثابت در طول سال، صرف نظر از جایی که در آن زندگی می کنید و رانندگی می کنید، شناخته شده است. به عنوان یکی از برترین لاستیک‌های چهار فصل فالکن، هم برای وسایل نقلیه جمع و جور و هم برای وسایل نقلیه سایز متوسط طراحی شده است، به این معنی که بسیاری از رانندگان مختلف یاد گرفته‌اند که برای نیازهای مختلف خود در جاده به این لاستیک خاص تکیه کنند.

لاستیک فالکن مدل Sincera SN201 A/S  که با ویژگی های پیشرفته و ساخت با کیفیت ساخته شده است (اما همچنان مطابق با قیمت های مقرون به صرفه)، تایر معروف و همه منظوره برای کوپه ها، سدان ها و خودروهای کامپکت اقتصادی است که نیاز به کشش بهبود یافته در برف خفیف و در جاده های یخ زده دارند. شیارهای آج زاویه دار به لاستیک چسبندگی بیشتری می دهد تا راننده را در هوای زمستانی ایمن نگه دارد.

این تایر برای بسیاری از وسایل نقلیه عالی عمل می کند، از جمله (اما نه محدود به): بیوک لسابر، شورولت کبالت و ونچر،کرایسلر مدل شهر و کشور، فورد فوکوس و فری استایل، هوندا سیویک، آکورد و CR-V، هیوندای اکسنت،  نیسان سنترا و آلتیما،  پلیموت وویجر، تویوتا اکو، پریوس، کمری، سینا و کرولا

 

 

لاستیک فالکن مدل Sincera SN250 A/S

این لاستیک ماشین سواری چهار فصل بیش از هر چیز به یک چیز معروف است: دوام. به علاوه لاستیک فالکن مدل Sincera SN250 A/S راحتی عالی و عملکرد چهار فصل را ارائه می دهد.

از آنجایی که  SN250 A/S با فناوری محدوده دینامیکی فالکن عرضه می شود، می تواند در شرایط آب و هوایی مختلف - چه گرم و چه سرد - عملکرد خوبی داشته باشد. همچنین مستعد سایش سریع نیست و در هوای سرد عملکرد خوبی خواهد داشت. مانند سایر لاستیک های چهار فصل فالکن، می تواند چسبندگی ایمن در جاده را حتی با نزدیک شدن به فصل زمستان حفظ کند.

بسیاری از  خریداران تایر فالکن این لاستیک را به دلیل سطح صدای پایین آن تحسین کرده‌اند. الگوی آج بهینه سازی شده است تا حد امکان بی صدا باشد - بنابراین اگر یک وسیله نقلیه لوکس رانندگی می کنید، همچنان می توانید از یک سواری نرم و بی صدا لذت ببرید.

 

این تایر روی بسیاری از وسایل نقلیه عالی عمل می کند، از جمله (اما نه محدود به): بی ام و  135i، 323i،330i، 530i ،  شورلت کبالت، مالیبو، کروز، ایمپالا، سونیک LTZ، کاوالیر و مونت کارلو،  دوج نئون،     فورد فوکوس، موستانگ GT، تاروس، فیوژن و فلکس،   هوندا سیویک، CR-V، اینسایت و آکورد، هیوندای جنسیس، سوناتا و النترا، کیا اپتیما،   مزدا6، 929، مزدا3 و مزدا5، نیسان آلتیما، ماکسیما،  تویوتا کمری، پریوس، راو4، آوالون، سولارا، سینا، کرولا،  فولکس واگن جتا، پاسات، توارگ، بیتل، گلف

 

 

راهنمای خرید لاستیک فالکن

 

لاستیک فالکن مدل  Ziex 950 A/S

اگر به دنبال لاستیکی هستید که بتواند مسافت پیموده شده زیادی را بدون از دست دادن چسبندگی خود تحمل کند، لاستیک فالکن مدل  Ziex 950 A/S ممکن است برای شما مناسب باشد. فالکن زیکس ZE950 یکی از محبوب‌ترین لاستیک‌های فالکن چهار فصل برای خودروهای سدان، اسپرت و شاسی‌بلند است.

 

ترکیب آج سیلیسی جدید لاستیک و طراحی آج نامتقارن آن همگی بخشی از فناوری محدوده دینامیکی انحصاری  (DRT) فالکن هستند.

طراحی و مواد به کار رفته باعث می شود تا لاستیک به خوبی به سطح جاده بچسبد - صرف نظر از اینکه جاده خشک، خیس، یخ زده یا برفی است. اینها تنها چند نمونه از دلایلی است که این لاستیک در بهترین لاستیک های فالکن بسیار تحسین شده است.

این تایر روی بسیاری از وسایل نقلیه عالی عمل می کند، از جمله (اما نه محدود به):      بنتلی کانتیننتال، بی ام و  سری 3 و 5،  شورولت کامارو و کبالت،  کرایسلر پی تی کروزر،  فراری 599، فورد موستانگ و فوکوس،   هوندا سیویک و آکورد،   لکسوس IS 250 و 350،  نیسان 370Z  و سنترا، سوبارو ایمپرزا،   فولکس واگن بیتل و گلف

 

 

لاستیک فالکن مدل  Wildpeak A/T 02

 

لاستیک فالکن مدل  Wildpeak A/T 02 دومین نسل از لاستیک‌های همه‌جانبه Wildpeak است. بررسی‌های تایر فالکن که برای شاسی‌بلندهای آفرود، پیکاپ‌ها و جیپ‌ها طراحی شده است، نشان می‌دهد که مطمئناً این لاستیک گزینه‌ای محبوب در میان بسیاری از رانندگان است.

علاوه بر این، این تایر در اندازه های بزرگتر موجود است که بسیاری از رانندگان کامیون های سبک و لوازم اسپرت از شنیدن آن خوشحال خواهند شد.

خوشبختانه،   A/T 2 همچنین دارای آج های تقویت شده و سفت و سخت است، به این معنی که سواری شما همچنان آرام خواهد بود زیرا تایر بدون زحمت برف، گل و آب را کنترل می کند. این مدل Wildpeak یکی از همه کاره ترین لاستیک های AT فالکن است که می توانید پیدا کنید! این تایر برای اوج عملکرد در هر فصل - باران یا درخشش، تابستان یا زمستان ساخته شده است.

 

این تایر روی بسیاری از وسایل نقلیه عالی عمل می کند، از جمله (اما نه محدود به):  شورلت سیلورادو، الانچ، تاهو، کلرادو و سابربن،   دوج رام، دورانگو و داکوتا، هوندا ریجلاین ،  هامر H3،  جیپ گرند چروکی و رانگلر،  لندرور رنج روور، میتسوبیشی مونترو، سوزوکی استوا، تویوتا سکویا، 4 رانر، اف جی کروزر، توندرا، لندکروز و تاکوما

 

 

لاستیک فالکن مدل  Wildpeak A/T Trail

 

  لاستیک فالکن مدل  Wildpeak A/T Trail  که به طور خاص برای کراس اوورهای مدرن ساخته شده است، قابلیت های ناهموار خارج از جاده را بدون قربانی کردن عملکرد در جاده ارائه می دهد. اگر به دنبال هندلینگ فوق العاده خشک، ترمزگیری عالی در جاده های خیس، مقاومت در برابر هیدروپلنینگ و اعتماد به کشش در جاده های زمستانی برای CUV خود هستید، این احتمالا یکی از بهترین تایرهای فالکن است.

 لاستیک فالکن مدل  Wildpeak A/T Trail   می تواند هر سطح جاده ای را با چسبندگی و کنترل بهینه اداره کند. طراحی بهینه آج دارای ترکیبات آج غنی شده با سیلیس منحصر به فرد فالکن است که طبق بررسی ها، در جاده ها در هر شرایط آب و هوایی سایش طولانی مدت را ارائه می دهد. علاوه بر این، فناوری جدید به Wildpeak A/T Trail  کشش زمستانی بیشتری نسبت به تایرهای همه‌جانبه داده است.

 

بسیاری از مردم دوست دارند که لاستیک در خارج از جاده به همان اندازه کشش شگفت انگیزی داشته باشد که در جاده ها وجود دارد – این تایر در جاده های آسفالته به خوبی رانندگی می کند و در مصرف سوخت صرفه جویی می کند و در عین حال راحتی عالی را ارائه می دهد. با این مدل، در هر فصلی که در هر جاده ای با آن روبرو هستید، سواری نرم و آرامی خواهید داشت.

 

این تایر روی بسیاری از وسایل نقلیه عالی کار می کند، از جمله (اما نه محدود به):      کادیلاک اکیناکس،  فرار فورد، هوندا CR-V،  جیپ چروکی،  مزدا CX-5،  سوبارو کراس‌ترک،  سوبارو اوت بک،  تویوتا راو 4

 

 

Buying guide to choose the best Falken tires

 

لاستیک فالکن مدل  Wildpeak H/T

 

تایر فالکن مدل  Wildpeak H/T با هندلینگ عالی و ترمز خیس عالی،  یک انتخاب برتر در میان رانندگان کامیون و SUV است که به دنبال تایر بزرگراه هستند. با داشتن این نوع کشش در لاستیک‌های فالکن H/T، احساس می‌کنید که پشت فرمان یک وسیله نقلیه بادوام در بزرگراه هستید که سواری نرم، بی‌صدا و راندمان سوخت و ایمنی فوق‌العاده دارد.

الگوی آج غیر جهت دار لاستیک، لایه پوششی با کشش بالا و تسمه های فولادی سفت و عریض دوام عالی را ارائه می دهد. این آج به ماندگاری طولانی و ایجاد کمترین صدا در هنگام رانندگی معروف است.

 

از آنجایی که Wildpeak H/T طول عمر بالایی دارد، بسیاری از رانندگان با توجه به عملکرد متعادل و قیمت‌های منصفانه تایرهای فالکن، آن را تایر بسیار خوبی می‌دانند. بنابراین، اگر به دنبال طراحی عالی برای کامیون یا شاسی‌بلند خود هستید، و مسافت نسبتاً زیادی را طی می کنید، این لاستیک برای شما مناسب است.

 

این تایر روی بسیاری از وسایل نقلیه عالی کار می کند، از جمله (اما نه محدود به):      کادیلاک اسکالید، شورلت سیلورادو، کلرادو، دوج رام و داکوتا، هوندا پایلوت و ریج لاین، جیپ گرند، چروکی و رانگلر، لندرور رنج روور،  میتسوبیشی مونترو،  نیسان تایتان،  تویوتا اف جی کروزر، هایلندر، 4 رانر، سکویا، توندرا، تاکوما و کروزر

 

 

لاستیک فالکن مدل  Wildpeak MT01

 

آیا قصد دارید با موانعی مانند گل و لای عمیق، شن، برف شدید یا سنگ های دندانه دار روبرو شوید؟ لاستیک فالکن مدل  Wildpeak MT01 ممکن است بهترین انتخاب در بین تمامی تایرهای گلی  فالکن باشد. این لاستیک که برای جیپ، کامیون‌های وانت و دکل‌های آفرود طراحی شده است، دارای الگوی آج تهاجمی است که شامل بلوک‌های بزرگ شانه‌ای برای زیبایی‌شناسی و عملکرد عالی در خارج از جاده است.

 

علاوه بر این، دارای فناوری سه لایه DURASPEC Sidewall است که برای کنترل سخت‌ترین شرایط خارج از جاده طراحی شده است، همانطور که در بسیاری از بررسی‌های تایر گلی فالکن قرار داده شده است.

 

این لاستیک می تواند شرایط محیطی را به خوبی کنترل کند، چه ماجراجویی شما را به خارج از جاده برساند و چه در جاده های آسفالت شده رانندگی کنید. این تایر ظاهر ناهمواری دارد که بسیاری از رانندگان کامیون و جیپ آن را دوست دارند، اما همچنین دارای اعتبار و قابلیت هایی است که می تواند چشم ها را تقویت کند.

 

این تایر روی بسیاری از وسایل نقلیه عالی کار می کند، از جمله (اما نه محدود به):      شورولت سیلورادو،  فورد F-150،  جیپ چروکی، نیسان تیتان، تویوتا تاکوما و توندرا

 

 

لاستیک فالکن مدل  EuroWinter HS449

 

از بین تمامی لاستیک های زمستانی فالکن، این مدل امتیاز بالایی برای رانندگی در زمستان دارد. این لاستیک زمستانی با کارایی بالا، قابلیت های برف، یخ و چسبندگی جاده سرد را ترکیب می کند. لاستیک فالکن مدل  EuroWinter HS449  به یکی از بهترین انتخاب ها برای رانندگانی تبدیل شده است که با آب و هوای شدید زمستانی روبرو هستند اما همچنان خواهان حداکثر کارایی و هندلینگ در طول رانندگی در زمستان هستند.

طراحی آج جهت دار لاستیک دارای نسبت فضای خالی کافی برای تخلیه برف و گرفتن مداوم در شرایط لجن و مرطوب است.  لاستیک فالکن مدل  EuroWinter HS449 همچنین دارای دره سه بعدی است که به عملکرد جاده مرطوب و تعادل کمک می کند.

 

این تایر روی بسیاری از وسایل نقلیه عالی کار می کند، از جمله (اما نه محدود به):      آئودی A4 کواترو، بی ام و 320i،  بیوک لاکراس و لوسرن،  شورولت مالیبو، ایمپالا و مونت کارلو، فورد فیوژن و فلکس،  هوندا کراس تور،  هیوندای ولستر،  اینفینیتی Q50، کیا اپتیما،  مزدا 6،  نیسان آلتیما

 

Buying guide to choose the best Falken tires

 

کلام آخر

 

به دنبال لاستیک هایی با عملکرد عالی هستید که شما را ناامید نکند؟ حتما تایرهای فالکن را در نظر بگیرید. مشتریان به طور مداوم تایرهای فالکن را به عنوان تایرهایی با ارزش خرید بسیار بالا ارزیابی می کنند. یک لاستیک خاص برای هر نوع راننده، وضعیت جاده و وسیله نقلیه وجود دارد، بنابراین با هر نیازی که ممکن است مواجه شوید، می توانید در جاده احساس امنیت و راحتی کنید.

 

در  فروشگاه آنلاین همپالاستیک، ما می خواهیم به شما کمک کنیم تا بهترین تایر و اندازه تایر فالکن را متناسب با شرایط خود انتخاب کنید. برای خرید لاستیک سواری و شاسی بلند فالکن ارزان و باکیفیت به صورت غیرحضوری، همراه با گارانتی اصالت کالا و تضمین اصالت و قیمت به بزرگترین مرکز خرید و فروش آنلاین لاستیک خودرو مراجعه فرمایید.